وزیر کشور هم اعتراف کرد؛ دولتی‌ها مخالف پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی!

اشتراک گذاری :

نودیها:عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه در حاشیه بیست و دومین همایش فرماندهان و روسای پلیس نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مناظره ها از نظر رسانه و افکار عمومی دارای اهمیت بسیاری است و ما خوشحالیم که رسانه به دنبال شفاف سازی است.

 
وی ادامه داد: در مناظرات ضبط شده چه چیزی قابل طرح نیست که برخی ها به دنبال بیان آن در مناظرات زنده هستند به جز تهمت و اتهاماتی که زده می شود مابقی اظهارات قابل پخش بوده و نمایندگان کاندیدا بر روند ضبط نظارت می کنند.
 
 
وزیر کشور خاطرنشان کرد: ما هم قبول داریم که مناظرات زنده جذاب است اما در جلسه کمیسیون انتخابات استدلال این بود که ممکن است هر فردی سخنی را بزند که قابل مدیریت نباشد و امنیت عمومی را دچار مشکل کند در سال ۸۸ نیز این نوع برنامه هزینه های داخلی و بین المللی را برای کشور به وجود آورد.
 
 
وزیر کشور تاکیدکرد: در جلسه کمیسیون تبلیغات ریاست جمهوری دلایل مختلف مطرح و ۴ نفر از ۵ عضو نظرشان پخش مناظره ها به صورت غیر زنده بود البته در آن جلسه مقرر شد نمایندگان نامزدها در زمان ضبط حضور داشته باشند و بر امر ضبط و پخش نظارت کنند.
 
وی با انتقاد از افرادی که این موضوع را سیاسی کرده و مدعی شدند این کار از سوی وزارت کشور صورت گرفته است تاکید کرد: پخش مناظرات به صورت غیر زنده نظر رئیس جمهور و وزارت کشور نیست من هیچ وقت در عمرم در این رابطه مشورتی با رئیس جمهور نداشته ام حتی رئیس جمهوری در سفرشیراز با من تماس گرفته و موضوع را جویا شد که اعلام کردم که پس از یک بحث اقناعی در کمیسیون به این نتیجه رسیدیم.
 
رحمانی فضلی با بیان اینکه انتخابات باید در امنیت برگزار شود تاکید کرد: اگر در جلسه امروز بار دیگر نظر اعضا پخش غیر زنده مناظرات بود باید به آن اعتماد کنیم ضمن اینکه باید بگویم دیروز جلسه کمیسیون نظارت در صدا و سیما برگزارشد و این موضوع ربطی به کمیسیون انتخابات و پخش زنده مناظرات ندارد.
 
وزیر کشور در پاسخ به سوالی در مورد ممنوع التصویر شدن رئیس دولت قبل توسط شورای عالی امنیت ملی گفت: این موضوع صحت ندارد و چنین مصوبه ای در شورای عالی امنیت ملی نداشتیم.
 
وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری مهم وسرنوشت ساز است تاکید کرد: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور خواستار اجرای سالم و قانونی انتخابات هستند در این مورد نقش رسانه ها نیز بسیار با اهمیت است و خبرنگاران باید با حفظ امانت اصول خبرنگاری را رعایت کنند.
 
به گفته وی رسانه ها باید از ایجاد حساسیت و بیان حدسیات و گمان ها خودداری کنند.
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دلایل رد صلاحیت دکتر احمدی نژاد از زبان دکترکدخدایی!

ی آوریل 23 , 2017
دانلود روشنگری برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 18

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...