ورود گوجه سبز به بازار تا ۳ روز آتی

اشتراک گذاری :

نودیها:سید حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه وسبزی از کاهش قیمت سیب درختی و خیار در بازار خبر داد و اظهارداشت: قیمت هرکیلوگرم سیب درختی و خیار ۵۰۰ تومان ارزان شده و درحال حاضر هرکیلوگرم سیب درختی سفید ۶۵۰۰ تومان و قرمز ۵۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی قیمت خیار گلخانه‌ای را نیز ۳۰۰۰ تومان و خیار بوته‌ای را بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت پرتقال‌های وارداتی غیرمجاز بین ۸۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان است، گفت: قیمت پرتقال شمال باکیفیت و آبدار نیز کیلویی بین ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان است.

مهاجران اضافه کرد: عرضه پرتقال جنوب نیز بسیار کاهش یافته و فصل این محصول رو به پایان است.

وی نرخ هرکیلوگرم موز را هم بین ۵۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان اعلام کرد و ادامه داد: کیوی هم کیلویی بین ۴۰۰۰ تا ۵۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی درباره قیمت نوبرانه‌ها نیز گفت: هم اکنون قیمت هرکیلوگرم چغاله ریز بین ۲۵۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ تومان و چغاله درشت ۱۵۰۰۰ تومان است.

مهاجران با بیان اینکه با ورود محصولات ساوه، گرمسار، کرج و شهریار قیمت چغاله کاهش پیدا می‌کند، افزود: تا ۱۰ الی ۱۵ روز آینده تولید این نقاط وارد بازار خواهد شد و قیمت چغاله به ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ هم می‌رسد.

وی از ورود گوجه سبز طی ۳ روز آینده به بازار خبر داد و اظهارداشت: طی ۳ روز آتی گوجه سبز تولیدی گرمسار، قم و ساوه وارد بازار مصرف خواهد شد.  

مشرق

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 27

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ ویژه روز پدر من دوست دارم

ی آوریل 9 , 2017
نودیها:کلیپ ویژه روز پدر من دوست دارم. با صدای مانی رهنما. دوست دارم. متن آهنگ: جایی که نزدیک توام دور از تموم غصه هاست هوامو تازه می کنه هر نفسی که بین ماست جایی که نزدیک توام خوشبختی دور و برمه حس می کنم کنار تو یه دنیا پشت سرمه […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...