وداع جانسوز مادر با پیکر فرزند شهیدش +فیلم

اشتراک گذاری :

نودیها:این روزها جانفشانی‌های مدافعان حرم در آن سوی مرزها نگاه امت اسلام را به خود جلب کرده است. رزمندگانی که برای حفاظت از مسیر ولایت و پاسداری از حرم اهل بیت از جان خود می‌گذرند تا ستون‌های ایمان را در دل مسلمانان جهان تقویت کنند.

شهدای مدافع حرم بدون هیچ چشم‌داشتی از تمام وابستگی‌های دنیوی خود دل کنده و به سوی وعده‌های الهی پرمی‌کشند.

در روزهای اخیر وقتی نام مدافع حرم به میان می‌آید تمام نگاه‌ها به سوی چشمان دلیر شهید حججی منعطف می‌شود نگاهی که به جهانیان راه نابودی داعش و حامیان جهانی‌اش را آموخت اما محسن حججی در لاله‌زار دلیرمردان مسیر عشق همسنگر کم ندارد.

شهید مدافع حرم امیر لطفی به تنهایی با خواندن رجزهایی همچون «نحن حیدریه نحن قوّه حیدریه، نحن شیعه علی ابن ابی طالب» بالغ بر ۳۴ نفر از تکفیری‌ها را به هلاکت رساند تا اینکه تکفیری‌ها به پشت درب اتاق سنگرش می‌رسند و یک نارنجک به داخل اتاق پرتاب می‌کنند اما غیور مرد ایرانی نارنجک اول را به سمت خود تروریست‌ها باز می‌فرستد. اما با انفجار نارنجک دوم، وی به درجه رفیع شهادت و آرزوی خود نائل می‌آید.

در ویدئو زیر لحظه خداحافظی مادر شهید امیر لطفی با پیکر بی‌جان شهیدش را مشاهده می‌کنید.

دانلود

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کودکان را برای ملاقات بیماران به بیمارستان نبرید

س آگوست 22 , 2017
نودیها:فریبا نادری  با بیان این‌که تنها در صورتی که خود کودک، بیمار باشد ضرورت دارد که والدین او را به بیمارستان ببرند،گفت: یکی از دلایلی که اجازه ورود به کودکان در بیمارستان داده نمی‌شود، احتمال ابتلای کودکان به عفونت‌های بیمارستانی است. باید در نظر داشت که سیستم ایمنی کودک، هنوز […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...