واکنش کاربران شبکه های اجتماعی به FATF / خیانت دیگری در راه است؟!/ آیا رهبری با این توافق موافق است؟/وقتی قرارداد اف ای تی اف دولت ها و ملت هایی را بدبخت کرد!

اشتراک گذاری :

 

 

 

 

 

 

نظر آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از دفتر آیت‌الله علوی گرگانی، امروز در دیدار جمعی از اساتید مرکز اقتصاد مقاومتی حوزه علمیه قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به آیه «ولاترکنوا الی الذین ظلموا فتمسکم النار» و روایتی از حضرت علی(ع) اظهار داشت: وجود رهبر و امیر در هر کشوری لازم و ضروری است تا مردم از آن تبعیت و پیروی کنند.

وی با توجه به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری افزود: سخنان دشمن در بسیاری موارد از باب کلمه حق یراد بها الباطل است یعنی آن‌ها در ظاهر سخنان زیبا و حقی را بر زبان می‌آورند اما هدف باطلی را دارند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به موضوع برجام ادامه داد: در جریان برجام عملکرد دشمن را همه دیدند که چگونه عمل کرد و به چه نتیجه‌ای رسید و تا به‌ حال هم نتوانسته‌اند این قرارداد را سر و سامان دهند، دقیقاً همان موضوعی که مقام معظم رهبری و مرحوم امام بارها فرمودند صحیح است که هر مقدار ما حالت انقیاد و عقب‌نشینی داشته باشیم آن‌ها تقاضای بالاتر می‌کنند و اگر به همین ترتیب پیش رود نهایتاً دیگر هیچ اختیاری برای ما باقی نمی‌گذارند.

آیت‌الله علوی گرگانی عنوان کرد: نباید اختیار امور مالی کشور را به دست دشمن بدهیم و این مطلب واضح و مشخص است اگر هم نیاز به تصویب قوانین مالی است این قوانین به‌صورت داخلی و با نظارت خود ما باشد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به قرارداد FATF گفت: بنده نظرم این است که با توجه به اشارات مقام معظم رهبری و راهنمایی ایشان و بیانات مراجع عظام تقلید تصویب این قرارداد به‌مصلحت کشور و نظام نیست و من از نمایندگان مجلس می‌خواهم که همیشه زیر نظر رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و راهنمایی‌های ایشان را در کارها مدنظر قرار دهند.

وی در پایان بیان کرد: نباید به دشمن تکیه و امید داشته باشیم و اگر به دشمنان اعتماد کردیم آتش گرفتاری نصیب ما خواهد شد، امید است که مسئولان در مجلس و دولت عنایت کنند و نظر مبارک رهبری و مراجع را در کشور پیاده کنند.

 

نظر آیت الله نوری همدانی

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله‌ حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان ستادکل نیروهای مسلح که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل فرمودند خداوند هر پیغمبری که فرستاد در یک دست کتاب هدایت برای راهنمایی مردم و در دست دیگر آلات و ابزار جهاد قرار داد، این سنتی از سنن الهی بوده و این دو را در ردیف هم قرار داده است.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های مجاهدان راه خدا مقابله با دشمنان اسلام است، افزود: در اوایل سوره توبه آمده توجه مجاهدان حتی به کمین‌گاه‌ها و نقاط نفوذ دشمن نیز باید زیاد باشد، دشمنان را باید محاصره کرده و کمین‌گاه‌ها را ببندید چراکه در جنگ مسئله کمین‌گاه‌ها بسیار مهم است.

مرجع تقلید شیعیان اظهار کرد: آنچه ویژگی مجاهدان اسلام است این بوده که علاوه بر جمع‌کردن آلات و تجهیزات جنگی ایمان و خضوع دارند، امروز نیز رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود به‌صورت مبسوط � بر آلات و ابزار جهاد و تجهیزات جنگی تأکید کردند.

آیت‌الله‌ نوری همدانی با تلاوت آیه‌ای از سوره انفال گفت: خداوند در این آیات وعده پیروزی بر دشمنان داده چراکه دشمن فقه و فقاهت نداشته و از ایمان کافی برخوردار نیست، همچنین صبر و استقامت مسلمانان و جهادگران در این آیات مورد تأکید قرار گرفته است.

وی با تلاوت آیاتی از قرآن کریم در ارتباط با لزوم جهاد با کفار خاطرنشان کرد: در آیات متعدد بر جهاد علیه کفار و دشمنان اسلام تأکید شده و در این آیات آمده مجاهدان راه خدا باید به مقابله دشمنان رفته و در برابر آنان ایستادگی کنند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به جریان FATF گفت: دشمن همیشه علیه مسلمانان و به‌ویژه ایران اسلامی نقشه داشته و یکی از نقشه‌ها بعد از برجام� تصویب این لایحه است، دشمن همیشه نقاب خود را زیر الفاظ و عبارات جالب نشان می‌دهد، در این لایحه مبارزه با تروریست‌ها مدنظر است، این در حالی است که حزب‌الله لبنان را تروریست معرفی می‌کند.

آیت‌الله‌ نوری همدانی با تأکید بر اینکه حوزه نمی‌تواند درباره این لایحه بی‌تفاوت باشد، تصریح کرد: این یک پیمان عبری، غربی و عربی است، گردانندگان این پیمان طرفداران آمریکا و اسرائیل بوده و این لایحه اسرائیل و عربستان را تروریست به‌حساب نمی‌آورد درحالی که حزب‌الله لبنان را تروریست معرفی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه مبادا این لایحه به سرنوشت برجام دچار شده و به‌تصویب برسد، ابراز کرد: این روزها این لایحه برای تصویب به مجلس آمده است، اما ما در برابر تصویب این لایحه ایستادگی کرده و کوتاه نخواهیم آمد.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: جهادگران راه خدا، در هشت سال جنگ تحمیلی شجاعت خود را نشان داده‌اید، امروز هم ازلحاظ قدرت رزمی و جهادی قدرتمند هستید، ایمان کامل و توکل بالا سرمایه بسیار بزرگی است که باید به آن توجه شود.

آیت‌الله‌ نوری همدانی عنوان کرد: با دشمن نمی‌توان با زبان مباحثه مذاکره کرد، چراکه بنا بر روایات تمام خیر و خوبی‌ها در سایه سیف و شمشیر است، قوام مردم و اینکه مردم در راه اسلام قدم بردارند در سایه جهاد در راه خدا است.

وی با تأکید بر اینکه راه مجاهدان اسلام راه عزت اسلام است، اضافه کرد: با وقوع انقلاب اسلامی، مردم در کل شهرها به‌استقبال گلوله‌ها رفتند و با دادن جان و مال خود از انقلاب اسلامی دفاع کردند، امروز هم نباید راه و پیام شهدا را فراموش کنیم و باید ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 291

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

CFT هم تصویب و FATF کامل شد!/لاریجانی و برخی نمایندگان : به ما چه!/دولت و ظریف :به ماچه!/بعد از مدتی همه چیز سر مردم خراب میشود/برجام و خسارت محض دیگری تصویب شد

ی اکتبر 7 , 2018
سایت نودیها – بخش تحلیل – نمی خواهم بیخودی وقت شما را با حرف های قلمبه سلمبه درد بیاورم خیلی ساده میخواهم تصویب سی اف تی در مجلس را برای شما تشریح کنم. ما در اصل با یک تعهد به ظاهر بین المللی که در اصل آمریکا برای کنترل و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...