واکنش ها به توئیت معاون فرهنگی ارشاد: به خاطر کتاب‌های مروج فحشا چه پاسخی دارید؟

اشتراک گذاری :

نودیها:پس از توئیت‌نگاری معاون فرهنگی وزارت ارشاد در کنایه به صدا و سیما، برخی از فعالان فضای مجازی در قالب شبیه‌سازی این توئیت، از نشر کتاب‌های “مروج فحشا” انتقاد کردند.

بنابر این گزارش، “سیدعباس صالحی”، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پس از درگذشت رئیس ‌مجمع تشخیص مصلحت نظام، در توئیتر خود نوشته بود که وقتی فرزند ۹ ساله وی، تصاویر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تلویزیون را می‌بیند، او را نمی‌شناسد و می‌پرسد که چرا صدا و سیما قبلا چنین فردی را نشان نمی‌داد. این در حالی است که سال گذشته آقای هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از نامزدهای مجلس خبرگان برنامه‌های مشروح تبلیغاتی در رسانه ملی  داشت و پس از آن نیز بارها تصاویر و مصاحبه‌های ایشان از رسانه ملی پخش شده بود.

برخی از فعالان فضای مجازی نیز در واکنش به این نوشته، مطالبی را به صورت شبیه سازی نوشتند. این مطالب، با اشاره به کتاب‌هایی که با وجود ترسیم موقعیت‌های مشمئز‌کننده و وقیح جنسی اما از معاونت فرهنگی ارشاد مجوز نشر گرفته اند، پرسیدند: «آقای صالحی! در برابر کتاب‌های مروج فحشا چه پاسخی به دختر ۹ ‌ساله خود دارید؟

جام

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 11

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

پلارک؛ شهید عطریِ قطعه ۲۶

س ژانویه 17 , 2017
فرمانده آرپی چی زن‌های گردان عمار لشکر ۲۷ محمد رسول الله، همان شهیدی است که مزار عطرآگینش مورد توجه بسیاری از افراد بوده و زیارتگاه مراجعه کنندگان به گلزار شهدای تهران شده است. نام اصلی این شهید بزرگوار «منوچهر پلارک» است که نزد بیشتر افراد به «سید احمد پلارک» شهرت […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...