واکنش معنادار صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی به حمله موشکی سپاه

اشتراک گذاری :

نودیها:صفحه رسمی اینستاگرام سردار سلیمانی به حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های تکفیری داعش در دیرالزور سوریه  واکنش نشان داد. در تصویری که منتشر شده آیه‌ای از قراآن به چشم می‌خورد که در آن وعده انتقام از  ظالمان و ستمگران داده شده است. 

سپاه پیش از این وعده داده بود ساکت نخواهد نشست و  انتقام ۱۷ شهید حادثه تروریستی تهران در روز دوازدهم ماه رمضان را خواهد گرفت. رهبر معظم انقلاب نیز ساعاتی قبل از این حمله موشکی، از زدن سیلی محکم به تروریست‌ها صحبت کرده بودند. 

سپاه پاسداران در شامگاه یکشنبه، ۶ فروند موشک به مقر تروریست‌های داعش در دیرالزور شلیک کرد که گفته می‌شود هر ۶ موشک به هدف اصابت کرده است.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 30

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تیتر معنادار خبرگزاری روسیه درباره حمله سپاه به داعش

د ژوئن 19 , 2017
نودیها:حمله سپاه با پرتاب چند موشک قدرتمند به سمت مقر تروریستهای داعش در دیرالزور سوریه یک پیام عبرت آمیز بود هم برای داعشی ها و هم برای سایر کشورهایی که خواب هایی شوم و تعبیر نشدنی برای کشور عزیزمان ایران می بینند. حمله شب گذشته این پیام را به گوششان […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...