واکنش فائزه هاشمی به حمایت انگلیس و بی بی سی از بابا!

اشتراک گذاری :

به گزراش سایت نودیها ، فائزه هاشمی دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی که به‌دلیل نقش آفرینی در فتنه ۸۸ سابقه محکومیت و زندان دارد در گفت‌وگو با تسنیم به حمایت از  رسانه سلطنتی انگلیس بی بی سی پرداخت.

 

وی در پاسخ به خبرنگار که از او می‌پرسد “با توجه به اینکه رسانه‌های خارجی همچون بی بی سی انگلیس از اصلاح‌طلبان تمجید می‌کنند و چهره بسیار بدی از این رسانه‌‌ها در میان مردم وجود دارد، تحلیل شما از این رخداد چیست؟ و چرا اعلام برائتی از سوی اصلاح‌طلبان صورت نمی‌گیرد”، پاسخ می‌دهد: من این چیزی که شما می‌گویید را اصلاَ ندیده‌ام و اعلام برائت از چه چیزی باید صورت بگیرد؟ اینکه می‌گویید چهره بدی {از رسانه‌های بیگانه} وجود دارد قبول ندارم.

 

به گزارش تسنیم، فائزه هاشمی پیشتر در مصاحبه با روزنامه فیگارو با اشاره ۶ ماه زندانی شدنش مدعی شده بود: زندان تجربه بسیار خوبی بود چرا که با زنان و مردان بزرگ ایرانی، بهائی‌ها، اعضای مجاهدین خلق، اصلاح‌طلبان و کسانی آشنا شده که برای باورهایشان مبارزه می‌کنند.

 

بخش فارسی رسانه سلطنتی انگلیس بی بی سی اخیراَ با دعوت از برخی اصلاح‌طلبان فراری همچون نورالدین پیرموذن نماینده مجلس ششم، رسما به به تعریف و تمجید از لیست جریان اصلاح‌طلب برخاسته بود. همچنین این رسانه سلطنتی در روزهای گذشته تلاش گسترده‌ای را برای رای نیاوردن فقهایی همچون علامه مصباح  و آیات جنتی و یزدی در انتخابات مجلس خبرگان و در مقابل رای آوری لیست هاشمی رفسنجانی کرده است.

 

هفته گذشته رهبرمعظم انقلاب نیز در دیدار  با جمعی از مردم آذربایجان شرقی با اشاره به ورود صریح رسانه‌های دشمن از جمله بی بی سی به جبهه‌بندی داخلی انتخابات  و اینکه دشمن «دستورالعمل می‌دهد که به چه کسی رأی بدهید یا ندهید» فرموده بودند:«رادیوی انگلیسی دارد به مردم تهران دستورالعمل میدهد به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید! معنای این چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان تنگ شده برای دخالت کردن در ایران… اینکه ما عرض می‌کنیم در انتخابات، مردم با بصیرت، با آگاهی، با دانایی وارد بشوند، به‌خاطر این است؛ بدانند دشمن چه میخواهد؛ وقتی شما دانستی دشمن چه میخواهد، عکس او عمل میکنی؛ معلوم است.»

جام نیوز

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 0

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دهن‌کجی لیست اشراف به معیشت مردم

د فوریه 22 , 2016
خبرهای متعددی که این روزها از تعطیلی فلان واحد صنعتی و بهمان مرکز تولیدی و یا بیکار شدن جمعی از کارگران و کشاورزان می‌رسد، به سادگی یک موضوع را روشن می‌کند و آن اینکه مشکل و درخواست اصلی مردم چیست و آنها چه انتظاری از دولتمردانشان دارند. آمارهای رسمی حکایت […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...