واکنش صابر ابر به نسل‌کشی میانمار/ به این عکس نگاه کنید

اشتراک گذاری :

نودیها:صابر ابر بازیگر سینما و تلویزیون که به دلیل بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر و به خاطر بازی در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در ۲۶ امین جشنواره فیلم فجر شد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت  به کشتار بی‌رحمانه مسلمانان میانمار توسط دولت این کشور و بودائیان واکنش نشان داد.

گفتنی است؛ هزاران تن از مسلمانان میانمار در روزهای عید سعید قربان توسط دولت این کشور و بودائیان زیر سایه سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان دفاع از حقوق بشر به خاک و خون کشیده شدند.

صابر ابر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “رختخواب بوی عرق و بوی تب می دهد؛ من را ببخشید، با عکس و یادداشتی تلخ روزتان را شروع می‌کنید! هیچکس در این دنیا فرصتی برای ورق زدن عکس‌های اخیر در میانمار را ندارد؟! هیچکس این سر‌های بریده و تنهای متلاشی و تنهای سوخته را ندیده؟ خبر بمب شیمیایی و تستش در کره مهمتر است و اتفاقی که به وجود می‌آید یا اتفاقی که به وجود آمده؟ چقدر ترسناکیم ما انسانها! کدام حیوانی برای شبیه نبودن به آن دیگری تنش را میدرد؟! اگر قتل عام کودکان در میانمار نسل کشی نیست، اسمش چیست؟ با دنیا واقعی باشیم، بچه‌ها را در آب خفه می‌کنند، زن‌ها را از گردن جدا می‌کنند، نمیبرند، سر‌ها را می‌کنند، تنها را زنده در آتش می‌اندازند! و ما از موی ترامپ خبر میدهیم!

کاش تمام روزنامه‌های صبح دنیا یک روز این عکس را با یک قرار جمعی چاپ می‌کرد تا تاریخ روز انسانیت را ثبت کند. اصلا کاش کیهان و شرق با هم عکس یکشان میشد همین! چه اشکالی دارد در یک چیز‌هایی همسو باشیم، در انسانیت.

به این عکس نگاه کنید و به خیال‌های غرق شده اش! به لباس‌هایی که دوست داشت بپوشد، به اسباب بازیهایش، به جای خوابش، به هوس هایش، به خنده هایش، به نگاه احتمالیش به شما، اگر روزی مسافر آنجا بودید و او کنار خیابان یک چیزی میفروخت! خیال کنید! و به اینکه، چرا آمد؟ کجای جهان جای خوبی برای اوست؟ خدا همه را ببخشد. من حتی اسمت را هم نمیدانم، اما تو هیچ چیزی را اینجا از دست ندادی.”

اگر قتل عام کودکان در میانمار نسل کشی نیست، اسمش چیست؟

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دختران دردسرساز آمریکایی/ پدیده ای جدید به نام طوفان های زنانه و مردانه!

د سپتامبر 11 , 2017
نودیها:طی ۱۰۰ سال اخیر برای توفان‌ها اسم انتخاب شده، چون به ادعای سازمان جهانی هواشناسی به یاد آوردن اسامی نسبت به اعداد و عبارات فنی برای مردم ساده‌تر است. روزنامه «تلگراف» می‌نویسد وقتی توفان‌ها با نام در رسانه گزارش می‌شوند، میزان آمادگی افراد برای مواجهه با توفان افزایش می‌یابد. اسم […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...