واکنش رسانه‌های قطری به فهرست کی‌روش

اشتراک گذاری :

نودیها:کارلوس کی‌روش، فهرست ۲۴ بازیکن را برای اردوی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در ترکیه اعلام کرد. واکنش‌های به فهرست سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران همچنان ادامه‌ دارد و این بار رسانه‌های  قطری به این فهرست واکنش نشان دادند.

روزنامه الرای در این باره نوشت: در فهرست کارلوس کی‌روش برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه نام دو بازیکن از لیگ ستارگان قطر به چشم می‌آید، نخست مرتضی پورعلی گنجی که با شایستگی در این فهرست قرار گرفت. او بازی‌های درخشانی را با پیراهن السد به نمایش گذاشت و از بهترین های لیگ قطر بود. پورعلی گنجی سهم بسزایی در صعود السد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا داشته است.

در  ادامه‌  این گزارش آمده است: پورعلی گنجی از مدافعانی است که می‌تواند در هر دیداری سرنوشت ساز ظاهر شود. او در کنار به جای آوردن نقش دفاعی خود در کارهای هجومی هم شرکت می‌کند و گل های حساسی برای السد به ثمر رسانده است. در فهرست کارلوس کی‌روش یک بازیکن دیگر از  لیگ ستارگان قطر به چشم می‌آید و او کسی جز مهدی طارمی، مهاجم الغرافه نیست اما این سرمربی پرتغالی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بعد از کاهش فهرستش از ۳۵ بازیکن به ۲۴ بازیکن نام سروش رفیعی، بازیکن الخور را خط زد و این تصمیم او طبیعی بود، چرا که سروش نتوانست عملکرد خود با الخور در لیگ قطر داشته باشد.

روزنامه استاد الدوحه هم با تیتر” سروش در فهرست کی‌روش برای جام جهانی پیش رو قرار نگرفت، نوشت: در فهرست کارلوس کی‌روش نام از  سروش رفیعی به چشم نمی آید اما  مهدی طارمی و مرتضی پور علی گنجی در این فهرست وجود دارند. البته پژمان منتظری، بازیکن سابق الاهلی، مسعود شجاعی، بازیکن سابق الغرافه و اشکان دژاگه، بازیکن سابق العربی هم در این فهرست وجود دارند.

مشرق

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 26

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ رفتارهای عجیب و دور از شان یک دیپلمات هنگام سخنرانی روحانی

س مه 22 , 2018
دانلود انصارکلیپ برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 26

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...