واکنش جهرمی به اشتباه آماری روحانی رئیس جمهور خسته بود آمار را اشتباه خواند/ تصویری که از من منتشر شد، بیش از یک تعجب بود

اشتراک گذاری :
نودیها:وزیر ارتباطات در واکنش به اظهارات رئیس جمهور درباره‌ی ایجاد دو میلیون شغل در سال ۹۶ اظهار کرد: ما گفتیم ۲۰۰ هزار شغل ایجاد شده؛ آقای رئیس جمهور خسته بودند اشتباه کردند.


وی با اشاره به اینکه تصویری که از من منتشر شد، بیش از یک تعجب بود،افزود: انتشار این تصاویر خصلت فضای مجازی است و نشان دهنده‌ی نظارت مردم بر مسئولان و اشراف آن‌ها به موضوعات است.

جهرمی در ادامه خاطر نشان کرد: گزارشی که خدمت آقای رئیس جمهور دادیم، مبنی بر این بود که در دو سال گذشته در فضای مجازی بالغ بر ۲۰۰ هزار شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه فکر می‌کنم بیان دو میلیون شغل یک اشتباه لفظی از آقای رئیس جمهور بود که با خستگی‌های ایشان همراه شده است، اظهار داشت: فرمایش آقای رئیس جمهور این بود که ما شاخص‌های اشتغال در فضای مجازی را پیگیری کنیم.

حسن روحانی  صبح امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت که در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: در چند ماه گذشته هر اقدامی که فکر می شده برای مسائل اخلاقی و امنیتی لازم است، انجام داده ایم و مثل همیشه تاکید می کنم که نباید اجازه دهیم حدود ۲ میلیون شغلی که در عرصه فضای مجازی ایجاد شده آسیب ببیند.

دانشجو

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 39

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ آثار شگفت انگیز صلوات در کلام حجت الاسلام عالی

ی آوریل 22 , 2018
  دانلود انصارکلیپ برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 39

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...