واکنش جالب بشار اسد به حوادث فرانسه

اشتراک گذاری :

نودیها : کانال یک تلویزیون اروپا:  “بشار اسد”، امروز _شنبه” در پیامی به حملات تروریستی شب گذشته در پاریس واکنش نشان داد و گفت: فرانسه چیزی را تجربه کرد که ما از پنج سال پیش با آن زندگی می کنیم و آن “تروریسم” است.

فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه در حال حاضر در سراسر این کشور وضعیت فوق العاده اعلام کرده است.

فرانسوا اولاند در اوین واکنش پس از حوادث تیراندازی و انفجارهای پاریس در پیامی تصویری که از تلویزیون فرانسه پخش شد گفت: در این لحظه که صحبت می کنم، حملاتی تروریستی با وسعتی بی سابقه در پاریس ادامه دارد. چندین نفر کشته و زخمی شده اند. این وحشتناک است. بنا به تصمیم من، همه نیروهای ممکن را بسیج کرده ایم تا امکان مهار تروریست ها و برقراری امنیت در همه محله های درگیر وجود داشته باشد.

از سوی دیگر در پی وقوع چندین انفجار در  مناطق پاریس ، پلیس و شهرداری این شهر از ساکنان آن خواسته که بنا به دلایل امنیتی در خانه های خود بمانند و از خانه خارج نشوند.

همچنین وی  سفر خود به آنتالیا ترکیه جهت شرکت در نشست سران G۲۰ را به دلیل حملات خونین پاریس لغو کرد.

اولاند به دنبال وقوع حوادث تروریستی شب گذشته در پایتخت فرانسه از تمام نیروهای امنیتی کشورش خواست به حال آماده باش در آیند.

این حملات تروریستی درحالی رویداد که پاریس میزبان دیدار دوستانه تیم های فوتبال فرانسه و آلمان بود.در این دیدار فرانسه با ۲ گل به برتری رسید.

فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه، در استادیوم مشغول تماشای فوتبال تیم‌های فرانسه و آلمان بود که این انفجارها رخ داد و او به سرعت توسط نیروهای امنیتی از محل دور شده است.

 

منبع: رجانیوز به نقل از میزان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

طرح وام ۲۵ میلیونی خرید خودرو لغو شد

د نوامبر 16 , 2015
نودیها : ماجرای وام ۲۵میلیونی خودرو به اینجا ختم شد که بانک مرکزی به وزارت صنعت نامه نوشت،سقف فروش ۱۱۰ هزار خودرو است و نه بیشتر.رایزنی شب گذشته خودروسازان با بانک مرکزی هم برای افزایش سقف فروش به جایی نرسید و نهایتاً خودروسازان توقف طرح را رسماً اعلام کردند.  طرح […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...