واکنش تهیه کننده سینما به ترانه علیدوستی/ خانم محترم آدرس اشتباهی ندهید

اشتراک گذاری :

نودیها:بعد از حمایت ترانه علیدوستی از مسعود شجاعی و احسان حاج صفی، مسعود ردایی، تهیه کننده فیلم«سه بیگانه» و «مالاریا» به صحبت‌های این بازیگر واکنش نشان داد.

کانال سینما نوشته، ردایی در پاسخ به این بازیگر نوشته: «قهرمانان ملی ما امثال شهید حججی هستند، خانم بازیگری که شجاعی و حاج صفی را قهرمان ملی قلمداد می کنی، قهرمان ملی ما شهدای ما هستند.»

 

پس از آنکه روز گذشته از سوی مقامات عالی‌رتبه وزارت ورزش اعلام شد شجاعی و حاج‌صفی بابت به میدان رفتن مقابل باشگاهی از رژیم صهیونیستی باید از حضور در تیم ملی محروم شوند، چهره‌های مختلف در ایران از جمله ترانه علیدوستی و مهناز افشار، دو ستاره مطرح سینما به حمایت از این بازیکنان پرداختند.

جام نیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 45

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

قهرمان زندگی بهنوش بختیاری/ سوپراستارها را رها کنید

د آگوست 14 , 2017
نودیها:بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی مربوط به خود به شهادت محسن حججی پرداخت. بختیاری در توئیترش نوشت: شهید محسن حججی که در سوریه اسیر داعش شد و سر از تنش جدا کردن قهرمان زندگی من این شهید است والله سوپر استار هیچوقت نباید قهرمان من و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...