واکنش تهیه کننده سینما به اهانت یک اصلاح طلب به تشییع شهدا

اشتراک گذاری :

نودیها:محمدرضا شفیعی، تهیه کننده سریال «وضعیت سفید» در واکنش به اظهارات یکی از چهره های اصلاح طلب در خصوص تشییع شهدای دفاع مقدس نوشت:

«پیکر مطهر ۱۳۰ شهید دوران دفاع مقدس وارد کشور شد. چرا برخی از حضور شهدا و تشییع شان در شهرها ناراحت‌اند؟»

چند روز قبل یکی از چهره های اصلاح طلب در توئیترش نسبت به اعلام خبر ورود پیکر مطهر شهدا واکنش نشان داده و در پیامی گستاخانه نوشته بود: «مدت ها بود که برنامه تشییع شهید نداشتیم اما پیروزی اصلاح طلبان و شادی مردم و جشن های مردمی در شهرها باعث شده که باز هم فصل تشییع شهیدان آغاز بشه.»

فیض الله عرب سرخی از فعالان سیاسی اصلاح طلب با انتشار این پیام ورود شهدا را یک اقدام سیاسی و دلیلی بر ایجاد خفقان دانسته است. به عبارت دیگر این محکوم فتنه ۸۸ شهدا را در مسیرشان مزاحم می داند!

عرب سرخی از مدیران ارشاد دولت میرحسین موسوی و از مسئولان دولت اصلاحات بوده است.

مدتی قبل نیز کرباسچی در ستاد انتخاباتی روحانی ضمن اشاره به موضوع حمایت ایران از جبهه مقاومت به شهدای مدافع حرم توهین کرده بود.

جام

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نامه جنجالی سید محمد خاتمی درباره بدحجاب ها

ی مه 28 , 2017
نودیها:یک بار در اردیبهشت سال ۶۹ نیروهای حزب الله فراخوان گسترده ای برای تجمع و تظاهرات علیه بدحجابی در میدان ولی عصر تهران دادند و جمعیت انبوهی گرد آمدند و تظاهرات انجام شد…      مهدی نصیری درباره نامه سال ۶۹ سید محمد خاتمی در  کانالی تلگرامی خود نوشت: بنده […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...