هنگام غذا خوردن از تلفن همراه دوری کنید

اشتراک گذاری :

محمدباقر مینایی متخصص طب سنتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در خصوص کم خونی و راه‌های درمان آن اظهار کرد: یکی از بهترین روشها  جهت خون سازی بدن در سنین بین ۱۵ تا ۳۵ سالگی بادکش گرم نواحی خون ساز بدن، پیاده روی در پستی و بلندی و دوری از لپ تاپ ، تلفن همراه و هر نوع امواج در هنگام غذا خوردن است.
وی در ادامه با بیان این مطلب که امواج و تشعشعات اختلال جذب ایجاد می کند، افزود: بهتر است در هنگام غذا خوردن از امواج دوری شود، چرا که باعث سرد شدن مزاج انسان شده و عوارض جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.
این متخصص طب سنتی عنوان کرد: تمامی غذاهای طبیعی به شرطی که خوب جویده شود، در جهت جذب آهن بدن موثر است و اینکه گفته می‌شود اسفناج آهن بیشتری دارد، نباید منجر به زیاد مصرف کردن آن شود و ممکن است حتی برای بعضی از اشخاص مضر باشد.
مینایی در پایان تصریح کرد: رژیم غذایی و نوع ورزش نیز در سنین بالاتر به مراتب تغییر می‌کند و این افراد در نوع غذا خوردن جهت جذب آهن باید احتیاط و مراقبت‌های بیشتری را انجام دهند.
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 7

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

احادیث غدیرخم ۱۴ معصوم از پیامبر(ص) تا امام عصر (ع)

چ آوریل 22 , 2015
اساس مذهب تشیع بر دو حدیث پایه گذارى شده است: یکى حدیث ثقلین ، که پیامبراکرم(ص) در کمتر از نود روز در چهار مکان آن را به مردم گوشزد کرد؛ دیگرى حدیث غدیر. مى‏توان گفت حدیث دوم مکمل حدیث اول است. سفارش بیش از حد پیامبر(ص) در باره قرآن و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...