همه فیلم های سینمای نوروز ۹۷ تلویزیون

اشتراک گذاری :

سایت نودیها :  امسال به سنت هرساله تلویزیون سبدی از فیلم‌های متنوع تدارک دیده تا آنها را در ایام نوروز و تعطیلات که مردم فراغ بال بیشتری دارند، به روی آنتن ببرد.

بنا بر این گزارش، در ادامه به تفکیک فیلم‌های سینمایی هر شبکه و ساعت پخش آنها را می‌خوانید:

**شبکه یک هر روز ساعت۱۶

شبکه یک سیما پخش فیلم‌های نوروزی خود را از روز سه شنبه ۲۹ اسفندماه آغاز می‌کند و اولین فیلمی که به روی آنتن می‌برد، «طلای سیاه» نام دارد که یک فیلم ایرانی و تاریخی و محصول سال ۹۵ است.

این شبکه در روز چهارشنبه اول فروردین ماه فیلم پخش نخواهد کرد و این زمان به پخش سخنان مقام معظم رهبری اختصاص دارد.

همچنین روز ۲ فرودین ماه شبکه یک فیلم سینمایی «مثل یک ستاره زندگی کن» را که یک اثر امریکایی و محصول سال ۲۰۱۷ است را روانه آنتن خواهد کرد و روز جمعه ۳ فروردین نیز فیلم سینمایی «قتل در قطار سریع السیر » را که یک فیلم جنایی و درام است را پخش خواهد کرد. این فیلم محصول مشترک امریکا و انگلستان در سال ۲۰۱۷ است.

«آسمانخراش در آتش» عنوان فیلمی محصول ۲۰۱۶ چین-هنگ‌کنک است که روز شنبه ۴ فروردین پخش خواهد شد. «گیمجی» درام ایرانی محصول ایران نیز روز یکشنبه ۵ فروردین پخش خواهد شد.

«ماشین جنگ» اثری کمدی و درام از کشور امریکا در سال ۲۰۱۷ است که روز دوشنبه ۶ فروردین ماه پخش خواهد شد. و «شرخر» نیز نام اثر ایرانی دیگری است که بناست روز سه‌شنبه ۷ فروردین ماه به روی آنتن برود.

«ببرهای برنده» فیلم چینی محصول ۲۰۱۶ نیز که یک اثر حادثه‌ای کمدی است، روز چهارشنبه ۸ فروردین پخش خواهد شد. «آخرین قربانی» که فیلم امریکایی محصول ۲۰۱۷ است نیز برای پنجشنبه ۹ فروردین در نظر گرفته شده است.

«دانکرک» فیلم محصول مشترک انگلستان، امریکا، فرانسه و هلند در سال ۲۰۱۷ که یک اثر جنگی است روز جمعه ۱۰ فروردین از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

«ماجراجویان» محصول چین، هنگ‌کنگ در سال ۲۰۱۷ نیز روز شنبه ۱۱ فروردین پخش می‌شود و فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» به کارگردانی «محمدحسین مهدویان» برای روز ۱۲ فروردین در نظر گرفته شده است. «معجزه در کوهستان» نیز فیلم امریکایی محصول ۲۰۱۷ است که برای روز ۱۳ فروردین از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

**شبکه دو هر روز ساعت ۱۷:۳۰

شبکه دو سیما پخش فیلم‌های خود را از روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ماه آغاز می‌کند و اولین فیلمی که به روی آنتن می‌برد، «افسانه تیم تالر» محصول آلمان در سال ۲۰۱۷ است که یک فیلم کمدی به شمار می‌آید.

این شبکه در روز ۲۹ اسفندماه ویژه برنامه تحویل سال خود را به روی آنتن می برد و فیلم نخواهد داشت و در ادامه روز اول فرودین ماه «خداحافظی وینی‌پو» محصول ۲۰۱۷ انگلستان را نمایش خواهد داد و برای روز ۲ فروردین نیز «ویلایی‌ها» را پخش خواهد کرد. «ماشین دیوانه» محصول سال ۲۰۱۶ فرانسه نیز فیلم دیگری است که روز جمعه ۳ فروردین پخش خواهد شد. «بازگشت لوک خوش‌شانس» اثر ایرانی محصول سال ۹۲ نیز فیلم دیگری است که روز شنبه ۴ فروردین به نمایش در خواهد آمد و «آشپزی با عشق» عنوان فیلم دیگری است که ۵ فروردین پخش خواهد شد. این فیلم محصول ۲۰۱۷ کشور چین است.

«کلبه هورنر» نیز نام فیلمی محصول مشترک انگلستان و بلژیک است که روز ۶ فروردین به نمایش در خواهد آمد. «هویلای نفتی» محصول ۲۰۱۶ آمریکا و کانادا نیز روز ۷ فروردین از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و در ادامه نیز «رویای صعود»، «سالیوت»، «نابغه» و «راننده» نیز به ترتیب ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ فروردین ماه پخش خواهند شد.

این شبکه برای روز ۱۲ فروردین ماه «نفس» به کارگردانی «نرگس آبیار» را پخش خواهد کرد و «معمای والتون» آخرین فیلم نوروزی شبکه دو محسوب می‌شود.

**شبکه سه: ساعت ۱ بامداد

شبکه سه سیما در روز ۲۹ اسفندماه ۲ فیلم سینمایی «احمق‌ و احمق‌تر» که یک اثر کمدی محصول سال ۲۰۱۴ امریکاست را به همراه «سیانور» به کارگردانی «بهروز شعیبی» روانه آنتن می‌کند.

این شبکه در روز اول فروردین ماه نیز «دریاچه ماهی» محصول ایران در سال ۹۶ و «فراتر از سرعت» محصول مشترک امریکا، بلژیک و فرانسه را پخش می‌کند. همچنین «بیگانه تنها» محصول مشترک انگلستان و چین که یک فیلم حادثه‌ای و جنایی محصول سال ۲۰۱۷ است روز ۲ فروردین پخش خواهد شد.

شبکه سه روز جمعه سوم فروردین ماه به دلیل پخش مسابقه فوتبال تیم ملی فیلم سینمایی پخش نخواهد کرد و برای شنبه ۴ فروردین ماه نیز «کینگ‌کنگ، جزیره جمجمه» را که محصول مشترک امریکا، چین و کانادا در سال ۲۰۱۷ است را و یک اثر حادثه‌ای و ماجراجویی به شمار می‌رود را پخش می‌کند.

«اورست فتح بی‌پایان» اثر ژاپنی، «دیوار بزرگ» محصول مشترک چین و امریکا در ۲۰۱۶، «حسابدار» فیلم امریکایی ۲۰۱۶، «زیبایی هر اتفاق» درام عاشقانه امریکایی در سال ۲۰۱۶، «اسنودن» فیلم فرانسوی- امریکایی و «محافظ یک آدمکش» اثر مشترک چین، امریکا و هلند در ۲۰۱۷ نیز به ترتیب ۵، ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۰ فروردین ماه پخش خواهند شد.

این شبکه برای روز شنبه ۱۱ فروردین ماه فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی «ابوالقاسم طالبی» را پخش خواهد کرد و روز ۱۲ فروردین نیز فیلم ایرانی «دریاچه ماهی» را به روی آنتن خواهد برد. این شبکه برای ۱۳ فرودین ماه تکرار فیلم «سیانور» را در نظر گرفته است.

**شبکه چهار: ساعت ۲۰:۳۰

شبکه چهار سیما از روز چهارشنبه اول فروردین ماه نمایش فیلم‌های خود را آغاز خواهد کرد و در همین زمینه «مکاتبه» اثر ایتالیایی را به روی آنتن خواهد برد. روز ۲ فروردین نیز «بازی تقلید» که یک اثر امریکایی و محصول ۲۰۱۴ است، از این شبکه پخش خواهد شد.

«ونسان دوستار شما»، «تاج میان تهی: ریچارد دوم» و «ورود» نیز به ترتیب ۳، ۴ و ۵ فروردین ماه از شبکه چهار سیما پخش خواهند شد.

این شبکه برای روز ۶ فروردین ماه یک فیلم ایرانی در نظر گرفته که نام آن هنوز مشخص نشده و «عصر سایه‌ها»، «ماری کوری: شهامت دانش»، «اولین‌های تاریخ» و «صد متر» نیز به ترتیب ۷، ۸ و ۹ فروردین به نمایش در خواهند آمد.

«برادرم خسرو» و «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» ۲ فیلم ایرانی دیگری هستند که ۱۱ و ۱۲ فروردین ماه از شبکه چهار به روی آنتن خواهند رفت و «یادداشت‌های یک نابینا» نیز روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه پایان بخش جشنواره نوروزی شبکه چهار خواهد بود.

**شبکه پنج: ساعت ۱۳:۳۰

شبکه پنج سیما نمایش فیلم‌های نوروزی خود را از روز سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه با نمایش فیلم «روز یارگیری» که فیلم امریکایی محصول ۲۰۱۴ است آغاز می‌کند. روز چهارشنبه اول فروردین نیز از این شبکه «نبرد پانفیلیف» محصول کشور روسیه در سال ۲۰۱۶ را پخش می‌کند که یک فیلم حادثه‌ای و درام محسوب می‌شود.

همچنین فیلم اکشن «سریع و خشن ۸» محصول مشترک امریکا، ژاپن و چین در سال ۲۰۱۷ نیز روز جمعه ۳ فروردین ماه از شبکه پنج پخش خواهد شد و «متولد ۶۵» نیز اثر ایرانی دیگری است که قرار است روز ۴ فروردین ماه پخش شود.

«ارباب جنگ» فیلم محصول چین و هنگ‌کنک در سال ۲۰۱۷ نیز روز یکشنبه ۵ فروردین ماه پخش خواهد شد و «سودای شکارچی» محصول مشترک امریکا و اسپانیا در سال ۲۰۱۷ نیز که یک فیلم اکشن است در روز دوشنبه ۶ فروردین ماه به روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش فارس، شبکه پنج سیما در روز سه شنبه ۷ فررودین فیلم «منشی فرمانروا» فیلم کره‌ای تولید ۲۰۱۷ را که ماجراجویانه و کمدی است روانه آنتن می‌کند و برای چهارشنبه ۸ فروردین نیز «مدرسه هندی» فیلم هندی سال ۲۰۱۷ را پخش خواهد کرد.

«قلب خفته برمی‌خیزد» اثر هنگ‌کنگ در سال ۲۰۱۶ ، «نبرد با آتش» فیلم امریکایی سال ۲۰۱۷، «کونگ‌فو یوگا» اثر مشترک چین و هندوستان و «ساخت امریکا» محصول امریکا در سال ۲۰۱۷ نیز به ترتیب ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ فروردین ماه پخش خواهند شد.

جشنواره نوروزی شبکه پنج با فیلم ایرانی «اشنوگل» در روز ۱۳ فروردین ماه به کار خود پایان می‌دهد.

**شبکه نهال: ساعت ۱۴:۳۰

شبکه نهال هر روز فیلم‌هایی مختص رده کودکان به روی آنتن خواهد برد که پخش آنها از ۲۸ اسفندماه با نمایش فیلم «زبل موش قهرمان» آغاز خواهد شد.

در ادامه به ترتیب روزهای هفته «افسانه محافظان»، «شازده کوچولو»، «ماشین‌ها ۳»،«ریچارد لک‌لک»، «دیپ»، «افسانه شاهزاده کاگویا»، «گربه چکمه‌پوش»، «بوبو قهرمان کوچک»، «تکاوران کهکشانی»، «عملیات آجیلی»، «رودلف گربه سیاه»، «لگو نینجا»، «قهرمانان کوچک» و «دوما» از یکم تا ۱۳ فروردین ماه به روی آنتن خواهند رفت.

**شبکه امید: ساعت ۱۸

این شبکه نمایش فیلم‌های خود را از روز ۲۹ فروردین ماه با نمایش «بیست و یک روز بعد» آغاز خواهد کرد و روز اول فروردین ماه نیز «اسباب‌بازی‌های زمان» را به روی آنتن خواهد برد.

«اوکجا»، «مدرسه ژوراسیک»، «یک پلیس و نصفی»، «دایناسور خانگی من»، «ترس و لرز»، «ناپدید شده»، «باشگاه ماجراجویی من»، «معلممونو کوچیک کردم»، «بابابزرگ مامور مخفی»، «گیمچی»، «مدرسه زندگی» و «فردیناند» نیز به ترتیب در تعطیلات نوروزی پخش خواهند شد.

**شبکه نمایش: ساعت۲۱ و۲۳ 

شبکه نمایش سیما در دو باکس ساعت ۲۱ و ساعت ۲۳ فیلم‌های خود را پخش خواهد کرد.

نمایش این فیلم‌ها از روز ۲۸ اسفندماه آغاز خواهد شد و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

در باکس ساعت ۲۱ فیلم‌های «صبح بخیر آقای رئیس جمهور» محصول کره جنوبی در سال ۲۰۰۹ روز ۲۸ اسفندماه پخش خواهد شد. «مرگ ماهی» نیز روز ۲۹ اسفندماه پخش خواهد شد و از روز ۱ فروردین ماه به ترتیب «شین گودزیلا»، «هتل هونوچی»، «فرمانروا»، «دره استخوان‌ها»، «پزشک افریقا»، «سامبا»، «افتخار تامی موریسون»، «ایران برگر»، «هپی خواهد گریخت»، «عقاب صحرا» و «گرگ مبارز ۲» پخش خواهد شد.

همچنین هر شب ساعت ۲۳ نیز فیلم‌های «سوخت رسان»، «اسیر خاک»، «جانواران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها»، «خانه خراب کن»، «غول بزرگ مهربان»، «آخرین جنگجوی قهرمان»، «مومون سرزمین نینجاها»، «قلعه»، «جنگل»، «هفت دلاور»، «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، «وزیر کاتوه»، «نقشه فرار» و «کوه» نیز از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین به روی آنتن شبکه نمایش خواهد رفت.

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 84

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اطلاعیه بانک ملی : تصویر حساب آیت الله مکارم جعلی و دروغ

د مارس 19 , 2018
نودیها از فارس : پس از پخش تصویری ساختگی و دروغ در شبکه‌های اجتماعی از سوی معاندین که مدعی وجود موجودی ۵۹۴ میلیارد تومانی در حساب بانک ملی آیت‌الله مکارم‌شیرازی شده بودند، بانک ملی ایران طی اطلاعیه‌ای رسمی اطلاعات منتشر شده را جعلی، کذب و غیرواقعی خواند. اطلاعیه بانک ملی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...