همسایگی ۲ خانواده مدرن و سنتی در «زیر آسمان شهر۴»

اشتراک گذاری :

سایت نودیها : «مهران مهام» تهیه کننده سریال «زیر آسمان شهر ۴» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: در حال حاضر مدتی است که به همراه رضا عطاران (مشاور و طراح) مشغول طراحی قصه‌های این سریال هستیم.

وی در همین زمینه ادامه داد: به این دلیل که این سریال، شخصیت محور است می‌بایست کاراکترها را به دقت انتخاب کنیم تا به طور مشخص به شخصیت‌هایی که می‌خواهیم برسیم.

این تهیه کننده با اشاره به تعداد قسمت‌های «زیر آسمان شهر۴» بیان داشت: طرحی که قرار است ارائه دهیم، ۹۰ قسمت است، اما باز هم بستگی به قصه کلی‌مان دارد، چراکه شاید دیدیم قصه گنجایش بیشتر از ۹۰ قسمت دارد.

مهام ادامه داد: ویژگی برتر «زیر آسمان شهر۴» در قیاس با سری‌های قبلی این است که ما در اینجا از بار نوستالژی این سریال استفاده می‌کنیم و کاراکترهای محبوبمان را دوباره روی صحنه می‌آوریم.

وی با اشاره به خطر بزرگی که ممکن است با تولید این سریال او را تهدید کند،‌گفت: خیلی از افراد به من گفته‌اند که ساخت سری ۴ این سریال ممکن است تو را بالا برد و ممکن هم هست تو را به زمین زند، اما معتقدم که من از بار فرهنگی سه سری قبلی این سریال استفاده می‌کنیم و بر این باورم که اگر بین همان سه فصل قبلی، استراحتی به عوامل تولید داده می‌شد و با دقت بیشتری پیش می‌رفت، از موفقیت آن نمی‌کاست.

تهیه کننده سریال «دردسرهای عظیم» در ادامه افزود: وضعیت «زیر آسمان شهر۴» با سالها پیش فرق دارد چراکه زمان تغییر کرده است. از این تغییر می‌توان به وجود فضای مجازی، تشکیل کمپین حیوان آزاری، فیش‌های حقوقی و … اشاره کرد و بر همین اساس قرار است اگر در مسائل روز جامعه اتفاق مهمی افتاد، به سرعت در قصه ما جای بگیرد. برای همین هم از الان این موضوع را با مسئولین در میان می‌گذاریم تا بعد از پخش سریال، ارگان‌ها از ما انتقاد نکنند و روی آنتن ممیزی شود.

مهام با اشاره به قصه کلی این سریال بیان داشت: در «زیر آسمان شهر۴» ۲ خانه دیوار به دیوار داریم که یکی از آنها آپارتمانی مدرن و دیگری خانه‌ای قدیمی است. قصه پیرامون افراد حاضر در این دو خانواده می‌گذرد که هر کدام در حسرت دیگری هستند و دوست دارند تا جای آنها باشند. افراد حاضر در خانه مدرن حسرت زندگی در خانه‌های قدیمی دارند و برعکس.

به گزارش فارس، سری چهار سریال «زیر آسمان شهر» به کارگردانی مهران غفوریان، تهیه کنندگی مهران مهام و نویسندگی سیروس میمنت در حال نگارش طرح قرار دارد و حضور بازیگرانی چون: مهران غفوریان، حمید لولایی، نصرا… رادش، اشکان اشتیاق، ملکه رنجبر در «زیر آسمان شهر۴» قطعی است.

این احتمال می‌رود تا نام سریال تغییر کند، اما ساختار و کلیت فضای داستانی و حتی اغلب بازیگران «زیر آسمان شهر» تغییر نخواهد کرد.

سریال «زیر آسمان شهر ۱ و ۲و ۳» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران غفوریان در دهه ۸۰ تولید شد و در همان زمان با استقبال خوبی از جانب مخاطب مواجه بود که بر همین اساس در سه فصل مقابل دوربین رفت.

در «زیر آسمان شهر۱» که سریالی آپارتمانی بود، بازیگرانی چون: حمید لولایی، ملکه رنجبر، مهران غفوریان، رضا ژیان، زنده یاد کیومرث ملک مطیعی، نصرالله رادش، یوسف تیموری، معصومه کریمی، آرام جعفری، اشکان اشتیاق و… به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 21

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

فیش‌های نجومی، پول‌های کثیف و انتخابات

ی جولای 24 , 2016
سایت نودیها : «محمدجواد اخوان» در روزنامه «جوان» نوشت: انتشار خبر بازداشت یکی از مدیران بانکی دارای فیش‌های نجومی، پرونده این فیش‌ها را وارد مرحله جدیدی کرد. به نظر می‌رسد در صورت انتشار بخش‌های جدیدی از اطلاعات مرتبط با این مدیران در روزهای آینده، بتوان با دقت‌نظر بیشتری قضاوت کرد. […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...