هفت گزینه احتمالی برای تصدی شهرداری تهران

اشتراک گذاری :
نودیها:محمود حجتی که تا اواخر دیشب گزینه اصلی حزب اتحاد برای معرفی به عنوان شهردار آینده تهران بود به دلیل تأکید بر باقی ماندن در ترکیب هیئت دولت انصراف داده و حزب اتحاد، قاسم تقی‌زاده خامسی (معاون اسبق خدمات شهری شهرداری تهران)   را جایگزین وی کرده است.
 
از سوی دیگر بر اساس شنیده‌های خبرنگار مهر، از محسن مهرعلیزاده (رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی) و احمد ترک‌نژاد (استاندار اسبق کرمانشاه و عضو اتاق بازرگانی) به عنوان افرادی که نام‌شان در بین هفت گزینه اولیه انتخاب شهردار آینده تهران از موقعیت خوبی برخوردار است، مطرح هستند.
 
احمد دوست‌حسینی (رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی) و مسعود خوانساری (رئیس اتاق بازرگانی تهران) دیگر گزینه‌های مطرح برای تصدی پست شهرداری تهران هستند. از سوی دیگر با وجود اینکه محمدعلی نجفی (مشاور اقتصادی رئیس‌جمهور) هنوز تصمیم قطعی میان دولت و شهرداری نگرفته است؛ کماکان نام او نیز در یان گزینه‌ها مطرح است.
 
همچنین در حالی که گفته می‌شود عباس آخوندی (وزیر راه و شهرسازی) شانسی برای قرار گرفتن در میان ۷ گزینه ندارد، برخی منابع از شانس وی برای قرارگرفتن در این ترکیب می گویند.
رجانیوز
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 30

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خطرناک‌ترین نوشیدنی‌ها برای مصرف دارو

چ جولای 19 , 2017
نودیها:خطرناک ترین نوشیدنی هایی که ممکن است برای استفاده از برخی داروهای خاص انتخاب کنید، از این قرار است: آب گریپ فروت: آب گریپ فروت بر روی ۵٠ نوع داروی مختلف، اثر منفی می گذارد (از جمله داروھای استاتین). با توجه به اینکه اثر این آب این میوه مرکباتی بیش […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...