هر وقت هاشمی رای نیاورده مدعی تقلب در انتخابات شده

اشتراک گذاری :

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر انتخابات سالم باشد، همه چیز در کشور ما آماده است که ایران الگوی جهان باشد! هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری المانیتور ضمن ایجاد تشکیک در سلامت انتخابات در کشور، برای چندمین بار گفت: اگر انتخابات سالم باشد، همه چیز در کشور ما آماده است که ایران الگوی جهان باشد. هاشمی ادامه داد: رهبری می‌توانستند این جمله یعنی حق‌الناس بودن رای مردم را نگویند ولی با هدف خاصی گفتند و باید روی آن کار و پژوهش شود. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در عین حال گفت: هرکس با هر توجیهی مردم را از انقلاب دور کنند، خیانت به امام و آرمان‌های شهداست. هاشمی همچنین در اظهار نظری عجیب و پس از مقدمه‌چینی‌های فراوان مدعی شد: حزب کارگزاران با اقدام آقای ناطق و رهبری تأسیس گردید!

 

هاشمی در هفته گذشته نیز طی سخنانی در اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش که در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد بطور تلویحی مدعی شد قرار بوده در انتخابات سال ۹۲   اقداماتی صورت بدهند – تقلب- اما به دلیل ترس این اقدام انجام نمی‌شود! وی گفت: در آن زمان مردمی که فکر می‌شد مایوس و ناامید هستند ناگهان در یک لحظه در سراسر کشور یک زلزله‌ای برپا شد و جوانان خواست خود را بدون هزینه نشان دادند و این آنها را ترساند و حداقل تصمیم گرفتند که آن دروغی که می‌خواستند انجام دهند را نکنند!

 

این نخستین بار نیست که هاشمی نهادهای رسمی کشور را به تقلب در انتخابات متهم می‌کند و هربار که ایشان در انتخاباتی با عدم استقبال مردم روبرو شده است، کوشیده این فقدان پایگاه اجتماعی را با طرح ادعای تقلب بپوشاند و درباره آن فرافکنی کند. عدم اقبال مردمی به هاشمی در مقاطع و انتخابات‌های متعدد باعث شده است وی هربار ادعای تقلب را مطرح کرده و اینگونه دست به فرافکنی بزند.

 

باید به آقای هاشمی رفسنجانی که اصرار دارند خود را از شارحین سخنان امام (ره) قلمداد کرده و هر از گاهی سخنانی از حضرت امام (ره) را نقل و قول می‌کنند که هیچ سندی به جز خود ایشان ندارند، صحبت‌های سال ۶۲ امام خمینی (ره) در جمع استانداران وقت را یادآوری کنیم. حضرت امام (ره) در سخنانشان می‌فرمایند: یک سفارش دیگر راجع به انتخابات است. شما هر چه هم خوب رفتار کنید آنهایی که باید اشکال کنند، می‌کنند. ما کاری به اشکال آنها نداریم. آنها از اول اشکال می‌کردند حالا هم اشکال می‌کنند. قبل از این هم که انتخاباتی در کار باشد، صحبت انتخابات همچو که نزدیک شد شروع کردند به اینکه این انتخابات آزاد نیست… شما منتظر این نباشید که انتخاباتی که می‌کنید بعد‌ها به شما چیزی نگویند، ولو می‌گویند این معلوم است، یعنی به شما نه، به همه می‌گویند، نه، انتخابات چیزی نبود و مردم هم نرفتند و مردم چه نکردند، و از این مسائل گفته می‌شود، لکن ما باید راه خودمان را پیش بگیریم « صحیفه امام (ره)، جلد ۱۸، صفحات ۳۸۱ الی ۳۸۰».

منبع : جام نیوز به نقل از کیهان

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نسخه چاپیارسال به دوستان شهردار ناکازاکی: اوباما باید به شهر ما سفر کند و آثار بمب اتم را ببیند

ی آگوست 9 , 2015
«تومیه‌یسا تائه» شهردار شهر ناکازاکی از «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا و سران دیگر کشورهای صاحب قدرت هسته‌ای دعوت کرد از مناطق بمباران شده جنگ جهانی دوم در ژاپن بازدید کنند. به نوشته تاس، تائو در بیانیه‌ای گفت «از رئیس جمهور آمریکا و سران دیگر کشورها دعوت می‌کنم از هیروشیما […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...