هرآنچه باید درخصوص عصب‌کشی دندان‌ها بدانید

اشتراک گذاری :

نودیها:یک دندانپزشک در پاسخ به این سوال که چه دندان‌هایی نیاز به عصب‌کشی دارند گفت: درصورتی‌که فرد درد نبض‌دار شدید داشته باشد احتمالا نیاز به درمان ریشه‌ دندان خواهد داشت.

علی مرسلی دندانپزشک در خصوص علل حساسیت‌ دندان‌ها اظهار داشت: اگر دندان پوسیده باشد، ترمیم دندان، عصب کشی و ترمیم برحسب تشخیص و شرایط آن صورت می‌گیرد.

وی درخصوص روش درمان ریشه دندان‌ها توضیح داد: درمان ریشه به‌طور خلاصه کانال‌هایی که در داخل ریشه‌های دندان‌ها وجود دارد پاک‌سازی و بعد آماده‌سازی می‌شود؛ این آماده‌سازی با خارج کردن بافت‌های عفونی و برداشت میزان معقولی از بافت عاج داخل ریشه‌ها با ابزارهای دستی و برقی پیشرفته خاصی صورت می‌گیرد؛ در عین حال از شست‌وشو دهنده‌های شیمیایی خاص برای پاک‌سازی و عاری از میکروب کردن محیط به‌تناوب استفاده می‌شود.

وی گفت: برای جلوگیری از نفوذ آلودگی و میکروب به داخل کانال‌ها در حین کار و برای بعد از درمان تمهیدات خاصی به کار می‌رود.

مرسلی تصریح کرد: بعد داخل کانال‌های ریشه در مراحل پایانی با مواد مخصوصی پر می‌شود؛ این پرکردگی داخل ریشه سد محکمی در برابر آلودگی و میکروب برای نفوذ به داخل کانال‌های ریشه فراهم می‌کند.

این دندانپزشک در پاسخ به این سوال که چه دندان‌هایی نیاز به عصب‌کشی دارند گفت: تشخیص دقیق این مسئله با دندان‌پزشک است ولی درصورتی‌که فرد درد نبض‌دار شدید داشته باشد نیاز به درمان ریشه‌ خواهد داشت.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 62

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کلیپ سخنان آیت الله بهجت درباره همسایه

س آوریل 24 , 2018
دانلود تبیان برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 62

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...