هجوم کامنتی کاربران به صفحه وزیر ارتباطات/ کلش‌آف‌کلنز را آزاد کنید

اشتراک گذاری :
نودیها:طی یکی دو روز گذشته دسترسی کاربران به بازی کلش‌آف‌کلنز با مشکل مواجه شده است. اخبار منتشرشده در این خصوص حاکی از آن است که این بازی قرار است به‌طور کامل فیلتر شود. عبدالصمد خرم‌آبادی معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه نیز در اظهاراتی گفته است که اکثریت اعضای این کارگروه با اعمال محدودیت برای دسترسی به بازی «کلش آف کلنز» موافقت کرده‌اند.

 

ترویج خشونت و جنگ از دلایل اصلی فیلتر شدن این بازی است. تصمیم‌گیرندگان بر این باورند از آنجا که اکثر کاربران بازی کلش‌آف‌کلنز از بین جوانان و نوجوانان هستند، رفته رفته خشونت و خوی جنگجویی در وجود آنها نهادینه شود. نگرانی والدین نیز در این تصمیم بی‌تأثیر نبوده است. اعتیاد فرزندان به این بازی و صرف ساعت‌های طولانی از شبانه‌روز برای انجام آن، نگرانی‌هایی را برای آنها ایجاد کرده به گونه‌ای که والدین نیز موافق ایجاد محدودیت برای دسترسی به این بازی هستند.

 

اما پس از انتشار این خبر، کاربران علاقه‌مند به این بازی به صفحه اینستاگرام محمود واعظی، وزیر ارتباطات هجوم برده و به این تصمیم انتقاد کردند و خواستار رفع فیلتر آن شدند. برخی از کامنت‌ها را مشاهده می‌کنید.

باشگاه خبرنگاران

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 8

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

«پایتخت۵» اوایل اسفند کلید می‌خورد

ج دسامبر 30 , 2016
سایت نودیها : «الهام غفوری» تهیه کننده سریال «پایتخت» گفت: اواخر هفته سفری به آتن خواهم داشت. وی درباره زمان کلید خوردن این سریال نیز بیان داشت: اگر مشکلی پیش نیاید به احتمال فراوان اوایل اسفند ماه «پایتخت۵» را مقابل دوربین می‌بریم. تهیه کننده سریال «علی البدل» درباره حضور دوقلوهای […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...