نیروهای مسلح کشورمان طبق جدول زمان‌بندی رزمایش موشکی برگزار می‌کنند/ آمریکا پاسخ تهدیداتش را در رزمایش بگیرد

اشتراک گذاری :

با اشاره به تهدید ایران از سوی آمریکا به حمله نظامی، گفت: شعار دادن و رجز خواندن مقامات آمریکایی در حمله نظامی به ایران نشان دهنده ترس و وحشت آنها از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که در غیر این صورت دلیلی برای این همه رجزخوانیشان وجود نداشت.

وی با بیان اینکه این اظهارات مقامات آمریکایی در حد یک جنگ روانی بیش نیست و نیروهای مسلح به خوبی آنها را می‌شناسند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها از ضرباتی که در منطقه از جمهوری اسلامی ایران متحمل شده‌اند نمی‌توانند کمر راست کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران بنا به جدول زمان‌بندی خود رزمایشی‌هایی را برگزار می‌کنند و هیچ‌گاه تحت تاثیر فضاسازی مقامات آمریکایی که طبل توخالی بیش نیست قرار نمی‌گیرند و در این رزمایشی‌ها قدرت خود را به غربی‌ها و به ویژه آمریکا نشان می‌دهند.

کوثری در پایان گفت: نیروهای نظامی ما همانند آمریکایی‌ها اهل شعار نیستند و آنچه را که بگویند به آن عمل کرده و پاسخ لازم را به آمریکایی‌ها خواهند داد.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

توهین به بهنوش بختیاری به دلیل انتقاد هسته‌ای نشانگر فضای خفقان است

چ آگوست 5 , 2015
جت‌الاسلام سید علی طاهری نماینده مردم گرگان و سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی  با انتقاد از توهین رسانه‌های اصلاح‌طلب به بهنوش بختیاری به دلیل انتقاد از مذاکرات هسته‌ای، گفت: وقتی دولت محترم شعار آزادی نقد را مطرح می کند، شایسته نیست برخی در حمایت […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...