نماز عید فطر ۹۴ به امامت رهبری در مصلا+جزئیات مراسم

اشتراک گذاری :

http://duya.navadiha.ir/uploads/13930506000609-PhotoA.jpg

نماز عید سعید فطر رأس ساعت ۸ صبح فردا (شنبه) به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلای امام‌خمینی(ره) خبر داد.

برنامه روز عید فطر رأس ساعت ۷ با تلاوت قرآن و مدیحه‌سرایی آغاز می‌شود.

نقشه‌ای در شهرداری تهران به منظور مشخص کردن مکان‌های رفاهی، پارکینگ‌ها و سایر مکان‌ها برای تسهیل تردد نمازگزاران تهیه شده است.

با توجه به تشکیل کمیته حمل و نقل و ترافیک، متروی تهران از ساعت ۴ صبح آماده است و ۲۵۰۰  دستگاه اتوبوس و ۵۵۰ دستگاه ون و هزاران پلیس راهور در این زمینه فعال هستند.

تمامی درهای مصلا از اذان صبح به روی مردم باز است و ایستگاه‌های صلواتی، کمیته درمان و بهداشت و امداد و نجات که نمازگزاران را به صورت رایگان بیمه می‌کند و کمیته انتظامات و اجرائیات که در آن سه هزار نفر کار هدایت مردم را انجام می‌دهند برای روز عید فعال خواهند بود.

دو ایستگاه مترو در جنوب و شمال مصلا فعال است و همچنین اتوبوس‌هایی که از شب قبل از عید در میادین و مساجد اصلی هستند بعد از نماز صبح حرکت خواهند کرد.

منبع : فازسرهبری

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

ساز و کار بازگشت تحریم‌ها؛ ضعیف‌ترین بند سند برجام

ی جولای 19 , 2015
  صادق قربانی: این هفته شورای امنیت سازمان ملل قرار است قطعنامه‌ای را مورد بررسی قرار دهد که در صورت تصویب، سند برنامه جامع اقدام مشترک را تائید کرده و قطعنامه‌های پیشین این شورا علیه ایران را که مبنایی برای تحریم‌های بین‌المللی بودند، «لغو» می‌کند. در گزارش‌هایی ک به بررسی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...