نقش فرزند آخوندی در قراردادهای وزارت راه در جلسه استیضاح

اشتراک گذاری :

نودیها:نماینده مردم تبریز در مجلس از تشریح و ارائه اسناد نقش فرزند آخوندی در قراردادهای وزارتخانه در جلسه استیضاح خبر داد و گفت: نتیجه استیضاح هر چیزی که باشد این ملت ایران هستند که داوری نهایی را انجام خواهند داد.

 

احمد علیرضابیگی  در تبریز اظهار کرد: در استیضاح وزیر راه و شهرسازی اسنادی در خصوص فرزند وزیر راه در قراردادهای وزارتخانه وجود دارد که آن روز ارائه خواهد شد.       

وی با بیان اینکه موضوع استیضاح در ۱۲ بند مرتبط با وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیسیون عمران به عنوان سئوالات اصلی متقاضیان استیضاح طرح شد و به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شده است، افزود: تمام ۱۲ بند مطرح شده در صحن علنی مجلس مطالبه خواهد شد و باید وزیر جواب قانع کننده‌ای برای هر کدام داشته باشد.

بیگی با اشاره به اینکه موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی علاوه بر بی‌کفایتی در موضوع حادثه ریلی در خصوص پرونده‌های پیمانکاری و شکوائیه‌هایی علیه وزیر راه است، ادامه داد: مردم ایران مطمئن باشند که نمایندگان آنها در راستی احقاق حقوق مردم تلاش می‌کنند و پاسخ قانع کننده را می‌طلبند.

وی در خصوص اینکه ۸۴ نفر متقاضی استیضاح وزیر راه و شهرسازی بودند ولی در نهایت با امضای ۳۴ استیضاح وزیر اعلام وصول شد، گفت: با انصراف ۵۰ نفر شک و شبهه‌هایی در خصوص اینکه ممکن است برخی جلسات خصوصی مبنی بر پس گرفتن امضا صورت گرفته باشد.

بیگی تاکید کرد: نتیجه استیضاح هر چیزی که باشد این ملت ایران هستند که داوری نهایی را انجام خواهند داد تا قضاوت خود از وکلای خود در موضوع حقوق جان‌باختگان حادثه ریلی انجام دهند.

وی افزود: تنها موضوع حادثه ریلی هدف اصلی استیضاح نبوده بلکه در زمینه مسکن، راه، زیرساخت‌ها و سایر وظایف حوزه وزارت راه و شهرسازی در صحن علنی بیان خواهد شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به اینکه وزیر راه و شهرسازی دو سال پیش قول‌هایی در زمینه حوزه خود داده است، افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری که باید مسؤولان گزارش اجرایی شدن قول‌هایی که داده‌اند را نشان دهند و ما نیز بعد از استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس قبلی مطالبه قول‌ها را خواهیم کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جان باختن تعدادی از مردم آذربایجان در فاجعه قطار تبریز و سمنان در ایستگاه هفت خوان سمنان، گفت: این حادثه مردم تبریز را متاثر کرد و مردم خواستار پاسخگویی وزیر در این زمینه هستند.

وی بار دیگر تاکید کرد: استیضاح وزیر فقط به خاطر این تصادف نیست بلکه وزیر کارنامه قابل قبولی ندارد و باید نسبت به عملکرد ضعیفش پاسخگو باشد.

گزارش فارس حاکی است، پنجم آذر در پی تصادف قطار سمنان – مشهد با قطار تبریز – مشهد در ایستگاه هفت خوان سمنان ۴۹ مسافر زائر امام رضا(ع) در آتش سوختند.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 16

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

یهود در آثار شهید مطهری

ج فوریه 17 , 2017
نودیها:بررسی یهود در آثار شهید مطهری: “یهود و جعل حدیث” در موضوع وضع و جعل_حدیث ابتکار در دست یهود بود. ۲⃣ یهودی‌ها افکار و معتقدات خودشان را در میان مسلمانان به صورت حدیث درآوردند. ۳⃣ اینها در نفاق هم عجیب بودند. به ظاهر مسلمانی می‏کردند و با مسلمان‌ها رفت‌وآمد می‏نمودند […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...