نقشه عربستان برای محاصره ایران

اشتراک گذاری :
سایت “عربی ۲۱”؛ روزنامه “الاخبار” وابسته به حزب الله لبنان در گزارشی سخنان “ایاد علاوی” معاون رییس جمهور عراق درباره نقشه سعودی ها برای مقابله با ایران را منتشر کرد.
 
بر پایه این گزارش؛ ایاد علاوی به “سلام تمام” نخست وزیر لبنان گفته عربستان در حال اجرای نقشه ای است تا محور مقاومت را از سوریه تا لبنان و یمن هدف قرار دهد و از این طریق ایران را کامل محاصره کند.
 
ایاد علاوی در ادامه به سلام تمام گفت: «عربستان تمام تلاش خود را متمرکز کرده تا در وقت اضافه، توافق هسته ای را با شکست مواجه کند و اوضاع را به ضرر ایران رقم بزند.»
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد: «سعودی ها در نظر دارند تا در کنار منزوی کردن حزب الله و محاصره آن، حکومت حیدر العبادی را ساقط کنند و زمینه را برای ساقط کردن بشار اسد فراهم کنند.»
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 1

محمدرضا - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

احکام نگاه کردن (۱ ) نکاه کردن به چه تصاویری از زن مجاز است؟

ی جولای 26 , 2015
بنا بر احتیاط واجب نباید به تصویر زن نامحرم که به طور مستقیم از تلویزیون پخش مى شود، نگاه کرد ولى در پخش غیرمستقیم تلویزیونى اگر ریبه و خوف افتادن به گناه نباشد، نگاه کردن اشکال ندارد. خداوند در قرآن کریم در باره ی نگاه به نامحرم فرموده است: «قل […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...