نقد کوتاهی بر فیلم A Very Harold And Kumar Christmas

اشتراک گذاری :

بسم الله الرحمن الرحیم – خبرگزاری مهاجر – این فیلم از جمله فیلمهایی است که در دسته ی غریزی است سینمای غریزی اساسا بر پایه غرایز بنا میشود همان سینمایی که در کشورمان به دنبال آن هستند نهایت این سینمایی که برخی آقایان دنبال میکنند شوخی های خارج از خط قرمز و زننده است و خارج از حقیقت انسان است و روبروی این سینما ، سینمای فطری است متاسفانه در این فیلم توهین مستقیم به حضرت عیسی (ع) شده است که ابدا و اصلا قابل قبول نیست ..
توهین به پیامبر الهی ،  و صحنه ای که فردی عیاش و لااوبالی را به جای حضرت عیسی (ع) در بهشت ساخته ذهن کثیف کارگردان فیلم است اصلا قابل گذشت نیست و تعجب میکنم از مسیحیان در سراسر جهان که چرا بر علیه این فیلم و تمام عواملش حرفی نمیزنند چرا کاری نمیکنند یک اعتراضی نمیکنند.

نباید در مقابل این انسانهای کثیف و رذل که پیامبران الهی را هم به تمسخر میگیرند ، وای براین انسانهای لااوبالی ، بی قید و بند ، کثیف و به دور از حقیقت که به پیامبر به این بزرگی توهین میکنند و این فیلمی که سراسر دعوت و تبلیغ بشر به گناه و تباهی است.

این فیلم بدلیل اینکه به پیامبر الهی توهین کرده فاقد ارزش است.

مرتضی حیدری

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 5]

Related Images:

Visits: 4

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نقد ، بررسی و تحلیل فیلم The Rite

چ مارس 13 , 2013
یعنی در حالی که تا آن تاریخ کسی از شیطان پرستی و شیطان پرستان و فرقه منسوب به آنها خبری نداشت ، ناگهان جامعه آمریکا و هالیوود با پدیده ای تکان دهنده مواجه شدند که مثل موجود سری فیلم های “بیگانه” درون آنها رشد کرده و بزرگ شده بود و […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...