نظر شهیدآوینی درباره اسکار

اشتراک گذاری :

نودیها:حسن شمشادی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با انتشار پستی در اینستاگرامش ضمن تبریک به اصغر فرهادی، به باز نشر نظر شهید مرتضی آوینی در مورد اسکار پرداخت.


وی در اینستاگرامش نوشت: تبریک فراوان به جناب اصغر فرهادی و عوامل فروشنده و اهل فیلم و سینما و فرهنگ و هنر ایران.

 

به همین مناسبت یادی کنیم از سید شهیدان اهل قلم اقا مرتضی آوینی که گفت : اوج تکامل این روشنفکران و هنرمندان آن است که آن جایزه کذایی را ببرند.
 
جایزه منتسب به آن مخترع صلح‌طلب دینامیت(!) را. و غرب نیز این جایزه را بیهوده به کسی نمی‌دهد. آنها ممکن است منت گذارند و جوایز را به جهان‌_سومی‌ها هم اعطا کنند، اما شرط نخستین آن وابستگی به تفکر_غربی است.

 

آنها جدایی هنر و تعهد را تبلیغ می‌کنند، اما جوایز خویش را به کسانی می‌بخشند که خود را نسبت به غرب و هنر و تفکر و سیاست آن متعهد بدانند.

جام

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 22

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بازگشت عروسک‌ها به خندوانه نوروزی

ش مارس 4 , 2017
نودیها:چندی است که خندوانه از داشتن جناب‌‌خان محروم است و به‌طور طبیعی پرکردن خلأ این عروسک تاثیرگذار نیاز به تدبیر ویژه دارد. این عروسک که بخصوص در فصل دوم و سوم برنامه خندوانه به محبوبیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کرده بود، براساس مشکلات مربوط به حق مالکیت، ناخواسته از برنامه حذف […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...