نظر” بی‌بی‌سی” درباره عملکرد روحانی و جهانگیری در مناظره دوم + سند

اشتراک گذاری :

نودیها:بخش فارسی بی‌بی‌سی(وابسته به دولت انگلیس) که در روزهای اخیر حمایت‌های خود را از روحانی و جهانگیری محسوس‌تر کرده است، نسبت به کنش و حضور دو کاندیدای دولت در مناظره دوم انتقاد و در عین حال ابراز ناامیدی کرد.

در همین زمینه حسین باستانی نویسنده بی‌بی‌سی فارسی با انتقاد تلوحی از حضور ضعیف روحانی و جهانگیری در این مناظره در صفحه شخصی خود نوشت ” آیا مشاورانی در مناظره اول روحانی را و در مناظره دوم جهانگیری را متقاعد کرده اند که در سایه باشند؟ اگر بله، آیا کارشان را بلد بوده اند؟”

در ادامه انتقاد و ناراحتی بی‌بی‌سی از روحانی و جهانگیری، فرداد فرحزاد خبرنگار و مجری این بنگاه خبری در صفحه شخصی خود نوشت: مناظره دوم: افول جهانگیری و تلاش روحانی برای بازگشت”.

به نظر می‌رسد عملکرد ضعیف روحانی و جهانگیری در مناظره دوم یکی از آخرین فرصت‌های آنان را برای احیای مجدد خود در انتخابات آینده از دست داد.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چرا کودکی لقب دست پاچلفتی می گیرد

ش مه 6 , 2017
نودیها:محسن احدی  درباره سرگیجه در کودکان اظهارداشت: باید بدانید که بیماری‌های وستیبولار نه تنها در بزرگسالان، بلکه در کودکان نیز رخ می‌دهند و هر چند اعتقاد بر شیوع کمتر آنها در کودکان است، اما گزارشات مکرری از افزایش شیوع آنها در دوران کودکی منتشر شده و هر روز توجهات بیشتری را […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...