حمله خبرنگار ضدانقلاب به بانوان سینمای ایران

اشتراک گذاری :

نودیها :  چندی پیش پروانه معصومی بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون در پاسخ به سوال خبرنگار یکی از خبرگزاری های کشورمان درباره کشف حجاب دو نفر از بازیگران کشورمان گفت: صددرصد مخالف این کارم و فکر می کنم هر کسی در جامعه زندگی می کند باید به قوانین جامعه احترام بگذارد. قوانین کشور ما حجاب است و اگر حجاب را برداریم یعنی بی احترامی به قوانین کرده ایم و بزرگترین جرم را مرتکب شده ایم .

وی ادامه داد: درباره این موضوع خیلی فکر کردم خواستم بدانم داستان از چه قرار است اما هرچه فکر کردم عقلم به جایی نرسید. نمی دانم اعتراض است یا نه؟ ولی به نظرم این کار بسیار کودکانه است با توجه به اینکه ما در یک کشور اسلامی هستیم، حجاب داریم و در جاهایی که حضور داریم باید حجاب داشته باشیم.

همین اظهار نظر ۲ پاراگرافی پیشکسوت عرصه بازیگری ایران دستمایه توهین معصومه علی نژاد، خبرنگار صدای آمریکا و از مدعیان آزادی بیان قرار گرفت.

علی نژاد که تنها چند روز پس از کشف حجاب صدف طاهریان با شور و شعف بسیار با وی مصاحبه و از این اقدامش حمایت کرده بود، مدعی شد که بازیگران زن ایرانی که به کشف حجاب انتقاد وارد می‌کنند اجیر شده اند.

این خبرنگار ضد انقلاب که کمپینی علیه حجاب را هم در فیس بوک اداره می کند، به بهانه اظهارنظر پروانه معصومی و همچنین واکنش های دیگر بازیگران کشورمان مثل مریلازارعی، رزیتا غفاری، فقیهه سلطانی عکسی از این بانوی پیشکسوت سینمای ایران را در کنار زنی که تنها چند نقش کوتاه در کشورمان ایفا کرده منتشر کرده و نوشت: هر چقدر هم بگوییم یک هنرپیشه مهم نبوده، اما حق انتخابش انقدر مهم بوده که چند بازیگر زن را بعد از وزارت ارشاد و صدا و سیما بسیج کردند تا فقط به حق انتخابش حمله کنند. تا به حال چند هنرپیشه زن مصاحبه کردند که بگویند حجاب ارزش و صدف و مروارید است و چه و چه …

به گزارش فارس، کشف حجاب فردی که کمتر کسی در سینما و تلویزیون با چهره اش آشنا بوده با کمک عناصر ضدانقلاب و با هدف تضعف جمهری اسلامی ایران به صفحه نخست سایت یاهو و همچنین روزنامه ایندیپندنت راه یافت و حتی روزنامه تایمز اسرائیل به دفاع از او پرداخت و با ظالمانه خواندن قوانین مربوط به حجاب در ایران، قوانین ایران را منافی آزادی شهروندان دانست.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 19

مرتضی - مدیر اصلی

One thought on “حمله خبرنگار ضدانقلاب به بانوان سینمای ایران

  1. با سلام حجاب زن یک حکم و دستور علنی برای نه تنها زنان بلکه برای هر انسان با فهم و شعوری که به دنبال تکامل و خوشبختی است می باشد و هیچگونه ربطی به ملت و نژاد و جنسیت ندارد، در واقع قوانین اسلام ، قوانین جهانی و برای همه ی بشریت از طرف یگانه خالق بی همتا توسط آخرین و بهترین پیامبرانش حضرت محمد -صلی الله علیه وآله وسلم- ابلاغ شده است. هر کسی که دوست دارد حجاب ندارد و با حجاب مخالف و معاند است،آما درب منزل و یا اتومبیل خود را قفل نموده و یا دوربین مدار بسته در محیط زندگی و کارش استفاده می نماید، از مسیر پیایدی و حرامزادگی متولد شده و یا اشنایی درستی از این تکلیف جهانی ندارد.
    با سلام و احترام به شما بزرگوار. توصیه و تاکید می نمایم به همه دوستان بزرگوار وخوب که واقعاً به دنبال یک مطالعه سودمند و البته نشاط آور هستند، حتماً کتاب فوق العاده ارزشمند «تنها راه رسیدن به تکامل و سعادت ابدی و چشیدن لذّات واقعی / ج ۱ ، دارای ۵۷۴ ص و ۲۴۹ منبع موثق و علمی بروز دنیا که برخی از آنها پرفروشترین کتب دنیا هستند» و به ویژه جلد دوم آن [که بیشتر برای بانوان است] را مطالعه (و لطفاً به همگان معرفی) نمایید. در واقع این مجموعه کتابها بسیار ارزشمند است برای هم مجردان و هم زن و شوهرانی که واقعاً می خواهند یک زندگی توأم با آرامشی مداوم، تندرستی خود و نسل زیبا و قوی خود و به ویژه ازدواجی موفّـق و البته برای تحکیم خانواده و پیشگیری از برخی از طلاق های نابخردانه و نیز راهی مطمئن برای جلوگیری از تولید فرزندانی معیوب و مریض را داشته باشند. لذا تا هنوز فرصت را ازدست نداده اید، مطالعه و برسی خود را آغاز نمایید، شاید حتّی دقایقی دیگر دیر باشد. برای مطالعه بهتر و بیشتر به سایت «www.Book.soltanpanah.ir» مراجعه نمایید. از نوشتن نظرات ارزشمند خود هر چند اندک، در دیدگاه هادریق ننمایید. با تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

عکس خنده دار(۲۶)-اردک فیل

ش نوامبر 7 , 2015
منبع:بخش سرگرمی نودیها برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 19

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...