نحوه باطل کردن سحر و جادو و طلسم

اشتراک گذاری :

نودیها : قبلا در سایت مطالبی در این مورد با شما در میان گذاشتیم مثل : صحبتهای استاد رائفی پور دز این موارد یا مطلبی با عنوان تفاوت سحرنویس و دعانویس / برای مشکلات به کجا برویم؟جادو صحت دارد؟ اما در این پشت می خواهیم به ابعاد تازه ای از این موضوعات اشاره کنیم. برای دستورات متعددی که علمای دین داده اند با یک جست و جوی ساده به جواب خواهید رسید اما این مطلب را دنبال کنید.

اول این کلیپ کوتاه از آیت الله بهجت را نگاه کنید:

اگر دقت کنید ایشان بلافاصله توصیه می کنند سحر و جادو را رها کنید. این خیلی مهم است اول باید ما خودمان از این مسایل دوری کنیم و پای اینگونه مسایل را در زندگی مان باز نکنیم.

من اخلاقم بد است و در خانه مشکل دارم این چه ربطی به سحر دارد اخلاقم را خوب کنم زندگی بهتر می شود.

من خواستگارهایم را بدون دلیل و با دلایل الکی و واهی رد می کنم بعد خواستگار کم میشود می گویم بختم را بسته اند خوب دقت کنم کمی نرمی نشان دهم کمی توقعاتم را کم کنم مشکل حل می شود.

من شب ها خواب آشفته ای دارم خوب در طول روز کمی کمتر موسیقی گوش کنم کمی آرام تر باشم نسبت به دیگران کمی به نماط خواندن قرآن اهمیت بدهم خوابم بهتر می شود.

من تلاش لازم را ندارم و پیشرفت لازم را نمی کنم فکر می کنم سحر شده ام نه تنبلی می کنم.

من …

خیلی از مواردی که ما فکر می کنیم یا تلقین می کنیم که سحر و جادو و طلسمی در کار است مشکل چیز دیگری است. مشکل خود ما هستیم.

تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز.

بنابراین، مهم ترین موضوع خود ما و تفکر ما و سبک زندگی ای است که انتخاب کردیم به جای این که مسایل را به حاشیه ببریم با خودمان رو راست باشیم و در خودمان تغییر ایجاد کنیم مشکلات کم کم حل می شود.

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 192

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بیانیه «گام دوم انقلاب» در دهه پنجم انقلاب و خطاب به جوانان - پیام مهم و استراتژیک رهبری

چ فوریه 13 , 2019
نودیها : انقلاب کبیر اسلامی ایران در حالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه‌ی پنجم حیات خود نهاد که اگرچه دشمنان مستکبرش گمان‌های باطلی در سر داشتند اما دوستانش در سراسر جهان، امیدوارانه آن را در گذر از چالش‌ها و به دست آوردن پیشرفت‌های […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...