نتیجه نظرسنجی:۸۸.۶ درصد ایرانیان فقط توافقی را می پذیرند که عزتمندانه و در چارچوب خطوط قرمز باشد

اشتراک گذاری :

 یک موسسه معتبر علمی طی هفته‌های اخیر از ۱۷۹ هزار و ۴۸۱ نفراز مردم سراسر کشور در موضوعات و مسائل گوناگون جامعه، نظر سنجی به عمل آورده که نتایج آن طی روزهای آتی اعلام عمومی خواهد شد.

این نظر سنجی در ۴۳۰ شهرستان کشور صورت گرفته که ۶۹.۵ درصد از مردم شهرها و ۳۰.۵ درصد از مردم روستاهای کشور را به خود اختصاص داده و جامعه آماری نیز شامل کلیه افراد بالای ۱۸ سال بوده است که ۷۰ درصد از سهمیه شهرستان به شهر و ۳۰ درصد نیز به ۳ تا ۴ روستای تابع همان شهر اختصاص یافته است.

روش تحقیق نظر سنجی فوق به واسطه خصلت موضوع تحقیق، گستردگی جمعیت مورد مطالعه و استفاده از تکنیک پرسشنامه جهت جمع آوری اطلاعات در خصوص واقعیتهای عینی و ذهنی به عنوان رایج ترین شیوه مطالعاتی که در پژوهش‌های سنجش شناخت و رضایت مطرح است، همان روش پیمایشی بوده است.

در این نظر سنجی یک سوال با دو گزینه در خصوص مذاکرات اخیر هسته‌ای ایران و ۵+۱ مطرح شده است که ۸۸.۶ درصد ایرانیان با گزینه «باید خطوط قرمز در توافق رعایت شود و عزت ملی حفظ شود وگرنه نباید توافق کرد» موافقت کرده‌اند؛ همچنین ۱۱.۴ درصد به گزینه «به هرقیمتی باید توافق کرد»، رای داده‌اند.

نتایج سایر بخش‌های این نظرسنجی جامع که سوالات گوناگونی را در خود داشته به زودی منتشر خواهد شد.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حمایت رامبد جوان از احسان علیخانی در اینستاگرام

ی جولای 12 , 2015
 رامبد جوان که این روزها با تهیه و اجرای برنامه خندوانه در کنار برنامه ماه عسل، بازدید تلویزیون را به قبضه خود درآورده‌اند مطلبی را در حمایت از احسان علیخانی منتشر کرد. رامبد جوان با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: «سلام رفقا همیشه از ارزشمندترین چیزهای زندگی‌ام […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...