نامه یک دانش آموز مایه شرمساری دولتی ها

اشتراک گذاری :

نودیها:”آیدا” که دانش آموز مدرسه شهید کلاهدوز است با اشاره به سرد بودن کلاسشان با ادبیاتی کودکانه می نویسد: “بچه های مدرسه ما یخ می زنند.‌. به مثل برف است…”
به گزارش  مرصاد، دست نوشته یک دانش آموز سرپل ذهابی که از سرد بودن کلاس درسش گلایه کرده است در شبکه های اجتماعی یکی از پر مخاطب ترین ها بوده است.

“آیدا” که دانش آموز مدرسه شهید کلاهدوز است با اشاره به سرد بودن کلاسشان با ادبیاتی کودکانه می نویسد: “بچه های مدرسه ما یخ می زنند.‌. به مثل برف است…”

این شرایط در حالی است که برخی از مدیران نجومی بگیر دولت یازدهم در استان کرمانشاه در خمودگی و بی تحرکی مدیریتی به سر می برند.

آیا به جای فساد ۸ هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان در دولت… نمی شد چنین مدرسه هایی را سامان داد؟

رجا

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 6

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

خون بازی دختران فصل جدید آسیب‌های اجتماعی مدارس/ افزایش خودکشی‌‌ دانش‌آموزی در خرداد و تیر

ش فوریه 4 , 2017
یک کارشناس مشاوره در آموزش‌وپرورش با اشاره به شکل‌گیری آسیب جدیدی به نام خون‌بازی میان دانش‌آموزان دختر گفت:‌ در ماه‌های خرداد و تیر آمار خودکشی‌ دانش‌آموزان افزایش می‌یابد، بنابراین نیازمند استقرار تیم‌های مددکاری و روانشناسی در مدارس هستیم. نودیها:آسیب‌های اجتماعی در مدارس که زنگ خطر آن مدت‌هاست به صدا در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...