نامه نوه صدام به ترامپ!!!

اشتراک گذاری :

نودیها:نوه «صدام حسین» دیکتاتور سابق عراق که هشت سال جنگ را بر ایران تحمیل کرد و پس از آن هم به کشورهای همسایه خود تجاوز نمود، اینک مدعی شده که جنازه‌های پدر و عمویش در دست ایران است.

 وبگاه روزنامه ترکیه‌ای «دیلی صباح» در این زمینه نوشت: «مسعود عدی صدام» نوه صدام حسین، رییس جمهور سابق عراق در نامه‌ای ارسالی به «دونالد ترامپ»، رییس جمهور آمریکا خواسته  تا جنازه عمو و پدرش که به ادعای وی در دست ایران است، پس گرفته شوند.

بر این اساس، مسعود عدی صدام در نامه خود به ترامپ نوشته است: «من بعنوان نوه صدام از شما درخواستی دارم. جنازه‌های “عدی حسین” پدرم، و “قصی حسین” عمویم در دست ایران است و این کشور حاضر به برگرداندن آن‌ها نیست.»

وی در ادامه نامه خود مدعی شد: «ایران در زمان “اوباما” رییس جمهور سابق آمریکا موفق به دستیابی به جنازه‌های بستگان من شده است. لطفا از نفوذ خود در این رابطه استفاده نمایید تا این جنازه‌ها به ما بازگردانده شوند.»

عدی به همراه برادر کوچکترش قصی و پسرانشان چند ماه پس از سقوط بغداد، در ۲۲ ژانویه ۲۰۰۳  در شهر موصل با نیروهای آمریکایی درگیر و پس از شش ساعت نبرد کشته شدند.

عدی صدام حسین پسر ارشد صدام حسین و قصی صدام حسین نیز پسر دوم دیکتاتور عراق بودند.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 48

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چربی سوزی با یک نوشیدنی ساده

س فوریه 28 , 2017
نودیها:افراد بسیاری در نقاط مختلف جهان با مشکل اضافه و وزن و چاقی مواجه هستند. کیلوهای اضافی به ویژه در ناحیه دور کمر و ران ها می توانند آزار دهنده و در برخی شرایط موجب شرمندگی فرد شوند. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که در پی کاهش وزن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...