نامزد ریاست جمهوری آمریکا: لغو توافق با ایران، اولین اقدامم بعد از رئیس جمهور شدن

اشتراک گذاری :

 «اسکات واکر» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا، روز یکشنبه به انتقاد شدید از سیاست‌های باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا پرداخت.

فرماندار «ویسکانسین» که در میزگرد رادیو AM970 نیویورک صحبت می‌کرد، گفت در صورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهور، در همان ابتدا سه کار را انجام می‌دهد: لغو توافق هسته‌ای «وحشتناک» با ایران، لغو دستور اجرایی اوباما در خصوص مهاجرین و همکاری با کنگره برای اعمال اصلاحاتی جهت افزایش اختیارات ایالت‌ها.

واکر گفت: «ایران با آن زمان که من بچه بودم و دور درخت‌های جلوی خانه ربان زرد می‌بستم و آن کشور گروگان آمریکایی گرفته بود، تفاوت چندانی نکرده است.»

وی افزود: «این یک توافق وحشتناک است. ما از اینکه زیرساخت‌های غیرقانونی هسته‌ای برچیده شوند، اطمینان کسب نکردیم. این اتفاقی نیست که ذیل توافق رئیس‌جمهور کنونی رخ دهد.»

در حالی که یک سال تا انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا زمان باقی مانده، تاکنون بیش از ۱۰ نفر از جمهوری‌خواهان اعلام نامزدی کرده‌اند. در مقابل هیلاری کلینتون وزیر خارجه اسبق آمریکا، اصلی‌ترین گزینه دموکرات‌هاست. هر دو طیف سیاسیون آمریکا، برای آنکه بتوانند هزینه‌های مدنظرشان را از میلیاردهای صهیونیستی چون شلدون ادلسون، هائیم سابان یا برادران کوخ دریافت کنند، اقدام به موضع‌گیری‌های سفت و سخت و جنگ‌طلبانه می‌کنند.

منبع : فارس

 

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 20

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

یکی از نقاط قوت چارچوب توافق هسته‌ای ایران، نظام بازرسی‌هاست

د ژوئن 1 , 2015
 رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا نظرات خود را درباره توافق هسته‌ای ایران و نظام بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای این کشور مطرح کرد. رئیس سیا در یک مصاحبه تلویزیونی با این سوال مجری شبکه سی‌بی‌اس روبرو شد که پرسید «آیا در صورت رسیدن به توافق هسته‌‌ای با ایران سازمانهای اطلاعی آمریکا […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...