نادر طالب‌زاده در مجموعه فرهنگی بیت‌الرضا(ع) محله مسعودیه

اشتراک گذاری :
نودیها:هیچ‌کدام از رئیس جمهورهای ما غیر از آیت‌الله خامنه‌ای در مقابل رسانه‌های غربی مقاومت نکردند/ نماینده وقت ایران در سازمان ملل می‌گفت وضع آمریکا خوب است، چرا می‌گویی در حال فروپاشی است؟!
امروز میان یک مسیر خیلی خاصی هستیم. آقا دو سه سال پیش فرمودند پیچ خطرناک یا پیچ حساس! دقیقاً در همانجا هستیم و خیلی از شما جوان‌ها توقع می‌رود. همین اقدامی که شما انجام دادید که ماشاءالله تجمع دارید و سن بالا و پایین همه جمع شدید این واقعاً یکی از شاهکار هاست که این انقلاب اسلامی این تمرکز را دارد. به خاطر دارم آن زمان نماینده ما در سازمان ملل در دفتر ایران می‌گفت که آمریکا هر روز وضعش بهتر می‌شود تو چرا می‌گویی آمریکا در فروپاشی است گفتم شواهد و قرائن نشان می‌دهد.
 استاد نادر طالب زاده پنجشنبه هفته گذشته به دعوت مجموعه فرهنگی بیت‌الرضا(ع) برای جوانان و نوجوانان محله مسعودیه علی‌رغم کسالت شدید به ایراد سخنرانی پرداخت. 
به گزارش رجانیوز، گزیده‌ای از سخنان نادر طالب زاده را می توانید در ادامه بخوانید:
رسانه تأثیر دارد و بعضی بحث‌ها باید در رسانه باز شود. قرار شد هفته‌ای یکبار در تلویزیون برنامه داشته باشیم, بحث ربا را باز کردیم که من آقای مصباحی مقدم و آقای رهپرست رییس کمیسیون قضایی مجلس را دعوت کردم. 
بحث باز شد که بله در ایران بالاترین سود را بانک‌ها می‌گیرند. مثلاً بانک‌های آمریکایی city bank  1.5 درصد یا بانک‌های امارات ۱ درصد می‌گیرند . ایران ۲۷ ،۲۸ ،۲۹ به صورت عجیب و غریب و جریمه روی جریمه می‌گیرند.
این موضوع را سه برنامه پشت سر هم ادامه دادیم که آخرین  آن با حضور آقای حسن عباسی بود و عنوانش بود: «ربا جنگ با خدا».
الآن که فکر می‌کنم تعجب می‌کنم که اجازه دادند اینها پخش بشود. چون برنامه زنده بود برنامه هم گرفته بود حرف هم  حرف حق بود. مثلاً برنامه آقای مصباحی مقدم را با یک مصاحبه از آیت‌الله مکارم شیرازی شروع کردم که ایشان می‌گفتند هرچه بالای ۴ درصد باشد حرام است. بنابراین رسانه نقش مهمی در آگاهی بخشیدن به مردم دارند. 
امروز میان یک مسیر خیلی خاصی هستیم. آقا دو سه سال پیش فرمودند پیچ خطرناک یا پیچ حساس! دقیقاً در همانجا  هستیم و خیلی از شما جوان‌ها توقع می‌رود. همین اقدامی که شما انجام دادید که ماشاءالله تجمع دارید و سن بالا و پایین همه جمع شدید این واقعاً یکی از شاهکار هاست که این انقلاب اسلامی این تمرکز را دارد.
غرب الآن دچار تشتت شده. دچار از هم گسیختگی شده. آمریکا الآن دچار از هم گسیختگی است. به طور واقعی الآن رییس جمهور جدید آمریکا یک پدیده‌ای است و برای ما هم یک فرصت است، چون همه این بحث‌ها آخرش برمی‌گردد به موقعیت جبهه حق.
الحمدلله الآن نقد بیشتر شده. حالا نمی‌دانم مثلا چقدر بانکداریمان درست شده شاید اصلاحش سخت باشد، ولی باز شدن گفتمان خوب است.
چیزی که ما را  بیست سال جلو می انداخت این بود که رییس جمهورهای ما همه‌شان به غیر از (حضرت آیت الله خامنه‌ای) هیچ‌کدام در مقابل رسانه‌های غربی مقاومت نکردند و همه مصاحبه کردند. در صورتی‌که خبرنگارهای ارشد ما نتوانستند با رئیس جمهورهای آمریکا مصاحبه کنند و آنها  را به چالش بکشند و آنها هم نمی‌توانستد جواب دهند و نفاق‌شان رو می‌شد.
فقط آقا با رسانه‌های غربی مصاحبه نکردند. وقتی مصاحبه می‌کنند چه اتفاقی می افتد؟ اینکه انها  با خبرنگار مشهور آنها با رئیس جمهور ما مصاحبه می‌کند و می‌پرسد که: ما خبر داریم می‌خواهید با بمب اتم جهان را نابود کنید، بعد رییس‌جمهور ما به چالش کشیده می‌شود و می‌گوید که این را ما برای مصارف دارویی می‌خواهیم و …
چرا ما نمی‌توانیم از اوباما سئوال کنیم در تحریم‌هایی که علیه ایران انجام داده  برای چه بود؟ ایران برای کسی خطر دارد؟ اگر این  مصاحبه نکردن‌ها  از بیست سال پیش شروع می‌شد به تحریم نمی‌رسید. من این موضوع را چند بار مطرح کردم و هیچ‌وقت حل نشد.
یکی از عزیزان سئوال کردند وظیفه جوان‌ها چیست؟ حالا جوان‌ها جای خود، من پیرها را هم جوان می‌دانم چون هیچکس نمی‌تواند انقلابی باشد و  بعد پیر بشود. انقلابی یعنی جوان، تازه، باتجربه، باید خودتان را سلامت نگه دارید. کار داریم فانسقه‌ها را ببندید.
انقلاب اسلامی کلاً یک پدیده جوان است و ما تازه اول کارمان است و  اول گیجی آمریکا است. این به‌هم ریختگی آمریکا سرتا پا به نفع ما است. ما یک جبهه متمرکز هستیم.
انقلاب اسلامی تمام مسیر تاریخ را از سال ۱۹۷۹به بعد عوض کرده. یعنی آمدن اسلام در صحنه است که همه چیز را عوض کرده در همه صحنه‌ها.
اولین تحول انقلاب اسلامی کمتر از یک‌سال بعد از انقلاب بود که CNN ایجاد شد، یعنی خبر گروگان‌گیری در انقلاب اسلامی آن‌قدر تکان دهنده بود که آمریکایی ها فهمیدند خبر هر شب شبکه CBC , ABC ,NBC این شبکه های سراسری بیشتر مخاطب دارد تا فیلم های داستانی شبکه ها. مردم بیشتر  بخش‌های خبری از تهران را نگاه کنند.
این ایده خبر ۲۴ ساعته  برای انقلاب اسلامی یعنی اهمیت انقلاب اسلامی این که ما در مقابل آمریکا چنین ایستادگی کرده‌ایم. انقلاب اسلامی تأثیر فرهنگی، رسانه ای، ایدئولوژیک و ایستادگی دارد که جهان را تحت تأثیر قرار داده است.
اگر آقا نبودند خیلی مشکل پیدا می‌کردیم. یعنی مقام معظم رهبری یک رهبریتی دارند که مطلقاً جذاب است  و دقیقاً ما را در  این راه‌ها می‌تواند عبور بدهد.
این یکی از برکات مطلق است. بقیه‌اش هم شما هستید و این جماعت حزب‌الله در ایران که جمعیت ایثارگری هست و خداوند متعال که عنایت دارد.
دشمن یک دشمن جدی و گیج است. این یک حسن است. تمرکز ندارد، اوباما تمرکز داشت،  ولی ترامپ  کینگ کنگی است که همه زنجیرها را پاره کرده و این از الطاف الهی برای ماست. نیمی از آمریکا طرفدار ترامپ هستند که این افراد از طبقه متوسط جامعه هستند و همگی مسلح هستند.
در آمریکا دو برابر جمعیت آمریکا اسلحه وجود دارد. آمریکا در جنگ داخلی۵ یا ۶ میلیون کشته داده  تقریباً ۱۴۰ سال پیش. ۲۵ سال پیش با شهید آوینی یک مجموعه ای را ساختیم به اسم ساعت ۲۵ در مورد آغاز فروپاشی آمریکا بود. به خاطر دارم آن زمان نماینده ما در سازمان ملل در دفتر ایران می‌گفت که آمریکا هر روز  وضعش بهتر می‌شود تو چرا می‌گویی آمریکا در فروپاشی است گفتم شواهد و قرائن نشان می‌دهد. دهه ۷۰ میلادی آمریکا فقیر نداشت، اما الان بسیار فقیر دارد.
آمریکا آن موقع بدهکار نبود، ولی در  این ۲۵ سال ۲۰ تریلیون دلار بدهکار شده. درواقع آمریکا به لحاظ اقتصادی پوک شده و بسیاری از شرکت‌ها از آمریکا خارج شده‌اند و به نظر من این مشکلات آنها به خاطر مقابله آنها با جمهوری اسلامی است. خداوند برکت را از آنها گرفت. من به ظهور فکر می‌کنم و حوادث بسیار سریع و اتفاق می‌افتد و جمهوری اسلامی از مقدمات ظهور است ، البته کمی از بقیه عقب افتادیم که باید جبران کنیم.
رجا
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 1 میانگین: 1]

Related Images:

Visits: 19

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تصویر ناسا از گردوغبار خوزستان

پ فوریه 23 , 2017
فرهنگ برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 1 میانگین: 1]Related Images:Visits: 19

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...