میزبان قصد وداع نداشت

اشتراک گذاری :

نودیها:تیم‌های ملی فوتبال روسیه و کرواسی از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه شب به وقت تهران، در آخرین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به مصاف هم رفتند. این بازی که در ورزشگاه فیشت شهر سوچی و با قضاوت ساندرو ریچی برزیلی برگزار شد در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک – یک انجامید تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه هم هر دو تیم یکبار موفق به گلزنی شدند تا نتیجه بازی در پایان ۱۲۰ دقیقه ۲ – ۲ شود و ضربات پنالتی تکلیف تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی را مشخص کند. در ضربات پنالتی نیز این شاگردان دالیچ بودند که موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری برسد.

براساس این گزارش، در این دیدار چریشف در دقیقه ۳۱ روس‌ها را در نتیجه پیش انداخت، اما کراماریچ در دقیقه ۳۹ بازی را برای کرواسی به تساوی کشاند. در وقت‌های اضافه نیز دومایگو ویدا در دقیقه ۱۰۱ برای کرواسی و فرناندس در دقیقه ۱۱۵ برای روس‌ها گلزنی کردند.

در ضربات پنالتی برای کروات‌ها بروزوویچ، لوکا مودریچ، ویدا و راکیتیچ گلزنی کردند و کواچیچ نتوانست دروازه روس‌ها را باز کند. در ضربات پنالتی روس‌ها هم اسمولوف و فرناندس ضربات اول و سوم را از دست دادند و ژاگوئف، اینگناشویچ و کوزیائف در ضربه‌های دوم، چهارم و پنجم دروازه حریف را باز کردند.

در این دیدار دژان لاورن در دقیقه ۳۵، ایوان استرینیچ در دقیقه ۳۸، ویدا در دقیقه ۱۰۱ و پیوالیچ در دقیقه ۱۱۴ از کرواسی و گازیسینکی از روسیه در دقیقه ۱۰۹  با کارت زرد داور برزیلی جریمه شدند.

آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام بیست‌ویکم، تنها بازی این مرحله از رقابت‌ها شد که به وقت‌های اضافه کشیده شد. تیم‌های فاتح سه بازی قبلی در ۹۰ دقیقه مشخص شده بودند.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 12

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

رئیس جمهور کرواسی با پرواز عادی وارد سوچی شد

ی جولای 8 , 2018
نودیها:کولیندا گرابار کیتاروویچ ، رئیس جمهور کرواسی برای تماشای بازی تیم ملی فوتبال کشورش برابر روسیه که ساعت ۲۲:۳۰ امشب (شنبه ) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ انجام می‌شود، وارد شهر سوچی شد. به گزارش سرویس مطبوعاتی منطقه ای ،رئیس جمهور کرواسی با یک پرواز چارتر وارد […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...