میرسلیم: اگر قرارداد توتال به نفع مردم است چرا از افشای آن نگرانید؟

اشتراک گذاری :

نودیها:سید مصطفی میرسلیم، رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خطاب به دولتمردان با اشاره به اینکه چرا از شفافیت قرارداد توتال نگرانید، گفت: کسی با قرارداد توتال مخالف نیست، ما با پنهانکاری مخالفیم. اگر آن قرارداد دربرگیرنده خیر مردم و پیشرفت کشور است، چرا از افشای آن نگرانید؟

وی افزود: هیچ قرارداد دولتی نباید بر مجلس پوشیده باشد و اگر مجلس تشخیص داد افشای آن بر خلاف مصلحت کشور نیست، باید به اطلاع عموم برسد.

 

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: توتال، پژو و دولت فرانسه قبلا با حسن نیت با ما رفتار نکرده اند و نشان نداده‌اند که مستقل از آمریکا هستند و ما را در بزنگاه‌های آینده فدای منافعشان در آمریکا نمی‌کنند.

رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 13

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

مواد طبیعی که حالتان را از این رو به آن رو می‌کنند

ی جولای 16 , 2017
نودیها:افراد بسیاری صبح برای سر کار رفتن از خواب بیدار شده و خود را برای روز جدید و فعالیت‌های آن روز آماده می‌کنند. افراد مختلف معمولا در طول روز راندمان و کارایی مشخصی دارند، اما با رعایت برخی نکات می‌توان کارایی را در این مدت افزایش داد و تمرکز را […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...