موگرینی: توافق هسته‌ای می‌تواند به حل بحران سوریه کمک کند

اشتراک گذاری :

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: توافقی که در جولای در وین به آن رسیدیم می تواند منجر به کمک به جامعه بین المللی برای حل بحران سوریه شود.

فدریکا موگرینی در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان درباره تاثیر برنامه جامع اقدام مشترک بر اوضاع سوریه گفت: من معتقدم آنچه که در وین در ماه جولای به آن رسیدیم علاوه بر این که توافق در زمینه منع تکثیر است بلکه می تواند مسیری را برای قدرت های منطقه ای در اطراف سوریه بگشاید تا رویکرد متفاوتی در پیش گیرند و به جامعه بین المللی برای حل بحران و جنگ در سوریه کمک کنند.

وی افزود: تنها راه برای حرکت به سمت جلو این نیست که اروپا یا آمریکا یا کشوری خاص طرحی خاص را بر روی میز قرار دهد.ما دهها طرح بر روی میز داشتیم. نکته این است که چارچوب منطقه ای و بین المللی در بخش های مختلف در سوریه ایجاد شود تا گذار به رهبری سوری ها صورت گیرد و در نهایت این کشور بتواند در صلح زندگی کند.

موگرینی مدعی شد: برای همه روشن است که اسد در کشور خود آینده ای ندارد و همه احزاب باید راهی برای تعیین آینده کشور خود پیدا کنند.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 3

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کبک های سواحل ترکیه!

س سپتامبر 8 , 2015
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 3

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...