مولاناخوانیِ مهران مدیری

اشتراک گذاری :

نودیها:آلبوم مدیری در حال حاضر مراحل پایانی ضبط و تولید را سپری می‌کند و اوایل سال آینده به بازار عرضه می‌شود. مهیار علیزاده برای این مجموعه روی اشعاری از مولانا آهنگسازی کرده و چند قطعه بی‌کلام نیز از ساخته‌های او در آلبوم مهران مدیری قرار دارد. از سوی دیگر احتمالاً تا پیش از عید نوروز و توفیق کسب مجوز، یک قطعه از این مجموعه در فضای مجازی منتشر می‌شود.

مهیار علیزاده، که آلبومی با صدای محمد معتمدی و آلبوم مشترک علیرضا قربانی و همایون شجریان را در دست انتشار دارد، درباره آلبوم مهران مدیری گفته است :«از حدود سیصد روز قبل که همراه مهران مدیری این پروژه را شروع کردیم تا به امروز تمام تلاشمان برای به سرانجام رساندن مجموعه‌ای با اشعار حضرت مولانا بود، آنگونه که تاکنون شنیده‌ نشده باشند. چشمانتان را ببندید و با دل، سروده‌های جلال‌الدین را با فرمی نو بشنوید. هدفمان هم از ابتدا همین بود که این‌طور پیش رود. در تلاشیم تا اولین قطعه به نام «یار تویی» را در قالب یک تک‌آهنگ امسال به دستانتان بسپاریم. دوست داریم تا قدردان تمامی عزیزانی باشیم که ما را در اجرای این پروژه یاری کردند.»

سبک و سیاق و موسیقی این آلبوم با سایر کارهای پاپ و فولکلوریک که طی سال‌های گذشته با صدای مهران مدیری شنیده شده تفاوت‌های زیادی دارد و کاملاً در فضای موسیقی جدی است.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 17

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تکنیک‌هایی برای تمیزی فوق‌العاده در خانه تکانی با نوشابه سیاه!

ی مارس 5 , 2017
نودیها:در گرماگرم فصل خانه تکانی مصرف انواع مواد جرم‌گیر و رسوب زدا طرفدار دارد، اما کارشناسان توصیه می‌کنند افراد به جای استفاده از محصولات شیمیایی که برای سلامت بدن بسیار مضر است از مواد طبیعی، چون سرکه و جوش شیرین استفاده کنند.   یکی از مفید‌ترین مواد برای پاک کردن […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...