مواردی که قبل از خواب حتما باید به آنها فکر کنید

اشتراک گذاری :
نودیها:پس از یک روز پرکار و تلاش استراحت بهترین کار برای رفع خستگی و تجدید قوا برای فعالیت در روز آتی است اما بیشتر افراد با افکار منفی و نگرانی به خواب می روند و این امر باعث بدخوابی، بی خوابی، دیدن کابوس و رفع نشدن خستگی حتی پس از خواب می شود.
کارشناسان علوم روانشناسی برای حفظ سلامت روح و جسم توصیه می کنند افراد قبل از خواب  مواردی را برای خود بازگو و یادآوری کنند و به آنها فکر کنند تا خواب راحت و آرامی داشته باشند.
 
شکرگزار باشید و قدر سلامتی‌تان را بدانید
با وجود تمامی مشکلات و گرفتاری های روزانه هنگام خواب به این فکر کنید که هنوز زنده و از نعمت حیات برخوردار هستید و می توانید فردا و روزهای آینده برای مشکلات پیش‌رو راه حل پیدا کنید.
 
به اتفاق های خوب و مثبت فکر کنید
هیچ چیز مثل فکر کردن به اتفاق هاب خوب و مثبتی که در طول روز افتاده نمی تواند باعث آرامش اعصاب و داشتن یک خواب راحت شود. 
 
به یاد داشته باشید حتما لازم نیست اتفاق خوب خرید خانه یا ماشین باشد بلکه حتی خوردن وعده ناهار با دوستان یا تماشای یک فیلم یا نوشیدن یک فنجان قهوه که به شما حس خوبی داده باشد می تواند یک اتفاق خوب و تاثیرگذار تلقی شود.
 
چند کار خوب در طول روز انجام دادید
کار خوب می تواند واگذاری صندلی خود به یک فرد سالمند در اتوبوس و یا دادن خوراکی به پرنده ها در هوای سرد باشد. این اقدام باعث می شود شما از خودتان احساس رضایت خاطر داشته باشید.
 
به آینده خوب بیاندیشید
شما می توانید شایسته بهترین ها باشید به شرط آنکه به خودتان ایمان داشته باشید. فکر کردن به آرزوها، رویاها، اهداف و چشم اندازهایی که برای آینده دارید و نیز توانایی ها و قابلیت های خود باعث تقویت خوابی راحت و آرام می‌شود.
 
نخوردن قهوه و چای و نیز غذاهای پرچرب و کار نکردن با وسایل الکترونیکی در ساعات پایانی شب نیز می تواند باعث کیفیت خواب شود.
باشگاه خبرنگاران
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بخش عمده سالن‌ها در اختیار یک فیلم هندی تمام‌عیار!

ی دسامبر 11 , 2016
نودیها:اینکه چطور یک فیلم هندی پر از آواز و البته شامل یک سکانس ده دقیقه ای حرکات موزون(!!) به نام «سلام بمبئی» توانسته مجوز نمایش اداره نظارت را به دست آورد به کنار اینکه این فیلم چطور توانسته از همان روز ابتدایی اکرانش بیشتر از ۵۰ سالن سینمای فعال در […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...