مهران رجبی از دیدارش با رهبری می‌گوید

اشتراک گذاری :

نودیها:مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با سایت  قم فردا، در رابطه با حضور خود در جلسه دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی‌ با رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای نخستین بار بود که به جلسه دیدار با رهبر معظم انقلاب دعوت شدم و این موضوع از طریق سازمان صدا وسیما به من اطلاع داده شد.

وی افزود: مسئولان صداو سیما به بنده گفتند که آیا تمایل برای حضور در چنین جلسه‌ای دارم و من هم از این موضوع استقبال کردم و به دعوتی که از من شده بود پاسخ مثبت دادم.

این هنرمند سینما و تلویزیون افزود: اگر مجدد دعوت شوم علاقه دارم که در چنین جلسه ای شرکت کنم و از آن استقبال هم می کنم.

رجبی گفت: در روز تولد پیامبر(ص) شرکت کنندگان اصلی مراسم سران کشورهای اسلامی و مسئولان نظام بودند  و باید گفت موضوع اصلی این جلسه درباره تقریب مذاهب اسلامی و وحدت بود که درد امروز دنیای اسلام است.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 70

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اگر این نشانه‌ها را دارید فرد استرسی هستید/ شوک‌های روحی که ۱۰ درصد جامعه را درگیر کرده است

چ دسامبر 21 , 2016
نودیها:با بیان اینکه استرس تنها وابسته به علت ژنتیکی و عوامل بیولوژیکی بدن نیست، گفت: عوامل مهم اکولوژیکی یا همان زیست محیطی در بروز اضطراب بی‌تاثیر نیست و شرایط موجب شده تا هم اکنون بیش از ۱۰ درصد افراد جامعه دچار نوعی استرس شوند. وی با اشاره به مهمترین علائمی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...