منتصب کردن برجام به رهبری یکی از دروغ های دیگر دولت است!

اشتراک گذاری :
نودیها:اگر تضمین های لازم همانطور که مقام معظم رهبری در نامه خود به آن اشاره کردند در بندهای توافق وجود داشت ما می توانستیم از این بندها برای فشار آوردن بر طرف های مقابل استفاده کنیم و قطعا این نتیجه حاصل نمی شد .

عضو مرکز بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی گفت : با توجه به این که در مقاطع گوناگون نظر مقام معظم رهبری صراحتا مغایر با نظرات تیم مذاکره کننده بوده است و تیم مذاکره کننده خود اعلام کرده که نتوانسته نظرات رهبری را اعمال کند لذا منتصب کردن برجام به رهبری و نظارت رهبری یک فرافکنی است و یکی از دروغ های دیگری است که دولت مطرح می کند.

 حمیدرضا ترقی عضو مرکز بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی در گفتگو با  کرمان۱۴۰۰  در رابطه با سخنان روحانی مبنی بر این که هر گام برجام با اجازه رهبری بوده است ؛ اظهار داشت : مقام معظم رهبری با صراحت چندین بار متذکر شدند که در ریز مذاکرات ورودی پیدا نمی کنند و در واقع تنها دولت است که در چهارچوب تعیین شده رهبری و شورای امنیت ملی کار مذاکرات را دنبال می کند.

وی افزود : خوشبختانه در هنگامی که قرارداد برجام در حال نهایی شدن بود ، مقام معظم رهبری نامه ای را به دولت نوشتند که در این نامه با آوردن ۹ بند شروط لازم برای مذاکرات بیان شده بود اما دولت نتواست به آن شروط عمل کند و همانطور که ولایتی مشاور عالی مقام معظم رهبری اعلام کردند نظرات مقام معظم رهبری در روند مذاکرات مورد توجه کامل قرار نگرفته است.

عضو مرکز بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد : بنابراین با توجه به این که در مقاطع گوناگون نظر مقام معظم رهبری صراحتا مغایر با نظرات تیم مذاکره کننده بوده است و تیم مذاکره کننده خود اعلام کرده که نتوانسته نظرات رهبری را اعمال کند لذا منتصب کردن برجام به رهبری و نظارت رهبری یک فرافکنی است و یکی از دروغ های دیگری است که دولت مطرح می کند.

ترقی یادآور شد : حال که نتیجه برجام با بدعهدی آمریکاها ظهور پیدا کرده است و هشدارهای مقام معظم رهبری در مورد این بدعهدی ها به مرحله عمل رسیده و دولت در به نتیجه رسیدن برجام در حال شکست خوردن است برای منحرف کردن افکار عمومی جامعه برجام را بر گردن رهبری می اندازند تا رهبری را در این نتیجه شریک بدانند .

وی تشریح کرد : اگر دولت و تیم مذاکره کننده شروط مورد نظر مقام معظم رهبری را رعایت می کردند و عجله ای در کار نبود و بر اساس توصیه مقام معظم رهبری نظرات منتقدین را مورد توجه قرار می دادند و از کارشناسان مجرب برای متن توافق استفاده می کردند اکنون دوگانگی ها در متن توافق وجود نداشت و آن ها نمی توانستند خلاف آن عمل کنند.

عضو مرکز بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به نبود تضمین های لازم در بندهای توافق یادآور شد : اگر تضمین های لازم همانطور که مقام معظم رهبری در نامه خود به آن اشاره کردند در بندهای توافق وجود داشت ما می توانستیم از این بندها برای فشار آوردن بر طرف های مقابل استفاده کنیم و قطعا این نتیجه حاصل نمی شد .

ترقی در پایان اظهار داشت : اگر دولت به جای خوشبینی بی حد و حصر طبق فرمایش مقام معظم رهبری به آمریکا اعتماد نمی کرد اکنون فریب نیرنگ ها را نمی خورد و قطعا نتیجه غیر از این بود لذا مردم نمی پذیرند که این توافق مورد نظر رهبری بوده است.

 رجا
برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 15

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

قیمت هر دختر یک گوسفند!

د دسامبر 12 , 2016
نودیها:در مرز از این نیسان های آبی زیاد می بینی، آنها که پسرک خردسالی را در صندلی جلو نشانده اند و جنس ماده را از هر سن و نسبی در عقب ماشین. می پرسم این یعنی چه؟ می گویند پسر برای برخی ارزشمندتر است، حتی از مادرش! بلوچ ها آدم […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...