مناظره صادق زیباکلام و محمدعلی رامین در دانشگاه صنعتی

اشتراک گذاری :

نودیها:از خمینی‌شهر، مناظره صادق زیباکلام و محمدعلی رامین با موضوع انتخاب دوازدهم و با حضور دانشجویان و اساتید همراه در دانشگاه صنعتی اصفهان شامگاه شنبه برگزار شد.

صادق زیباکلام در این مناظره با بیان اینکه برخی‌ها در سخنرانی‌های خود مطرح می‌کنند که این دوره از انتخابات ریاست جمهوری بسیار سرنوشت‌ساز است، اظهار کرد: اگر رسانه‌های چهار سال گذشته را رصد کنیم هم به مطالبی شبیه اینکه آن دوره نیز اهمیت خاصی داشته برمی‌خوریم.

وی افزود: چرا اصرار داریم انتخابات ایران را رفراندوم و تقویت نظام اعلام کنیم؟ این انتخابات شبیه انتخابات دیگر کشورهای دنیاست و در جمهوری اسلامی ایران انتخابات تبعات نظامی و غیرنظامی دارد.

این استاد دانشگاه با اشاره به ثبت نام اشخاص بسیاری در انتخابات اذعان کرد: اینکه بگوییم عده‌ای در انتخابات ثبت نام کرده‌اند و به این واسطه انتخابات را تمسخر گرفتند، حقوق شهروندی را در انتخابات پایمال کرده‌ایم و باید مشخص شود به چه دلیل و بر اساس چه سندی این افراد رد صلاحیت شده‌اند.

محمدعلی رامین هم در ادامه با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما می‌خواهیم سرنوشت کشور خود را تعیین کنیم و کسی نمی‌تواند بگوید که به من ارتباطی ندارد.

وی افزود: آن چیزی که رئیس‌ جمهور در اختیار دارد سرمایه کشور و بیت‌المال است که می‌تواند افرادی تنبل، خسته، رفاه‌طلب، بی‌توجه به جوانان و سرنوشت آن‌ها را به عنوان مدیران و مسؤولان کشور انتخاب کند.

معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد در دولت دهم تأکید کرد: رئیس‌ جمهور کسی است که مدیریت کلان کشور را در دست دارد و این اختیار به شهروندان داده شده که تصمیم بگیرند و فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

رامین با اشاره به ثبت نام کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری، اذعان کرد: انتخابات ریاست جمهوری را نباید با ثبت نام برخی‌ها به سیرک تبدیل کنیم؛ انتخابات موضوع بسیار مهمی است و کسانی که حکومت تشکیل می‌دهند می‌خواهند قانون، منطق و عقلانیت را حاکم کنند و ما قبل از اینکه ملتی مؤمن باشیم ملتی عاقل و تمدن‌ساز بودیم و اجازه نداریم در برابر سرنوشت ملی با تمسخر برخورد کنیم.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 36

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سینماگران مطرحی که به رویکردهای فرهنگی دولت نقد جدی دارند/ جیرانی: دولت یازدهم اتفاق تازه ای را در عرصه فرهنگ رقم نزد

ی آوریل 23 , 2017
نودیها:در تبلیغات انتخاباتی سال ۹۲ هنرمندان و به خصوص سینماگران یکی از حامیان جدی حسن روحانی به حساب می آمدند. کسانی که به هزار و یک دلیل و البته با توجه به جنجال هایی که سال آخر دولت دهم با خانه سینما به وجود آمده بود، روحانی و تیم او […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...