مظلوم نمایی جدید هاشمی / سفر به کیش و…

اشتراک گذاری :

دفتر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در اطلاعیه‌ای شایعات مربوط به سفر هاشمی به کیش را به گردن مخالفین وی انداخت، این درحالی است که کانال خبری روزنامه ایران نقش ویژه‌ای در انتشار این شایعات داشته است.

به گزارش سایت نودیها ؛ پس از سفر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حاشیه‌های به‌وجود آمده در پی این سفر دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تکذیبیه‌ای را صادر کرده است.

دفتر آقای هاشمی منشأ این حاشیه‌سازی را شکست خوردگان انتخابات ۷ اسفند ۹۴ دانسته است.

با این حال مرور حاشیه‌های سفر هاشمی‌رفسنجانی و حسن روحانی به جزیره کیش مشخص می‌کند این شایعات پس از آن قوت گرفت و به‌صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست‌ به دست شد که کانال رسمی روزنامه ایران در تلگرام تصویری را با شرح ذیل منتشر کرد:

تصویر اول: جلسه روحانی و هاشمی در کیش/ تصویر دوم: صف بادی‌گاردهای وزارت اطلاعات که حفاظت را به‌عهده گرفتند/ تصویر سوم: ورود چند شخصیت عربی و غربی به کیش
در پی تأثیر عمده این مطلب کانال رسمی روزنامه ایران، سایت انتخاب ــ نزدیک به آیت‌الله هاشمی ــ ضمن انتقاد گسترده از این اقدام روزنامه ایران، روزنامه وابسته به دولت را به انتشار جعلیات و اخبار کذب علیه دولت و آیت‌الله هاشمی متهم کرد.

برخی سایت‌‌ها و کانال‌های اصلاح‌طلب نیز پس از آن با انتقاد از روزنامه ایران، تأکید کردند که روغنی‌ها مدیرمسئول مؤسسه ایران، به‌دلیل این شایعه‌پراکنی و به‌طور کلی بی‌کفایتی، باید عزل شود.

از همان ابتدای رد و بدل شدن این شایعات در فضای مجازی، برخی فعالان این شبکه‌ها معتقد بودند این خبرسازی احتمالاً از سوی حامیان آقای هاشمی و روحانی در حال انجام است؛ بدان منظور که بعد از گسترده شدن این شایعه بزرگ، با تکذیب سفت و سخت آن، محملی برای مظلوم‌نمایی و چرخاندن نوک پیکان اتهام به‌سمت منتقدان آیت‌الله هاشمی ایجاد شود، اما این مسئله با اقدام روزنامه ایران که برخی اصلاح‌طلبان و حامیان آقای هاشمی آن را “گاف بزرگ” نامیدند، به‌شکل دیگری پیگیری شد.

چندی پیش هم سایت دفتر هاشمی در بیانیه‌ای گفته بود سایت آیت‌الله هاشمی از سوی مخالفانش از دسترس خارج شده است؛ با این حال در همان لحظات هم سایت ایشان در دسترس و در معرض دید مخاطبان بود.

تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 18

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

راه پیشگیری از چشم زخم چیست؟/چی کار کنیم چشم نخوریم؟

ج مارس 25 , 2016
«ره‌نمای طریق» مجموعه‌ پرسش‌ها و پاسخ‌های برای زندگی بهتر است. مردم جزئی‌ترین اتفاقات و مشکلاتشان را برای آیت‌الله جاودان تعریف کرده‌اند و ایشان هم پدرانه پاسخ داده‌اند. سایت نودیها :  ارتباط مردم و روحانیت چیزی است که انقلاب اسلامی ایران را رقم زد. امروز با تمام هجمه‌هایی که با ابزار‌های […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...