مصادیق ارتکاب جرم در انتخابات از حد گزارش و شکایت گذشته است

اشتراک گذاری :

سایت نودیها –  علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی نامه‌ای خطاب به اعضای هیأت نظارت بر دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری منتشر کرد.

متن نامه بدین شرح است:

اعضای محترم هیأت نظارت بر دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری

سلام علیکم

احتراماً همان‌گونه که مستحضرید ماده ۳۳ قانون انتخابات ریاست جمهوری مصادیق ارتکاب جرم در روند انتخابات را برشمرده است، اما آنچه در حال حاضر از ارتکاب این مصادیق با مدرک و سند مضبوط قابل ذکر است، از حد گزارش و شکایت گذشته است و به نظر می‌رسد محتاج ورود و برخورد جدی هیأت محترم نظارت جهت جلوگیری از ادامه این روند تخلفات دامنه‌دار است.

تخلفاتی همچون عدم اعلام شهرت حجت‌الاسلام رئیسی تا حدود ساعت ۱۵، تحویل تعرفه بدون مهر قابل ابطال به مردم، حضور غیرقانونی و تبلیغ هیأت‌های اجرایی و طرفداران دولت مستقر، عدم صدور کارت حضور ناظران در شعب اخذ رأی، جلوگیری از ورود ناظران دارای کارت حضور در شعب اخذ رأی، عدم شروع به کار شعب اخذ رأی در ساعت مقرر و … .

این تخلفات آشکار و رفتارهای غیراخلاقی در انتخاباتی که آرای آن حق‌الناس محسوب می‌گردد، قطعاً با نزدیک شدن به ساعات پایانی زمان رأی گیری تشدید خواهد گردید.

بر همین اساس از آن هیأت محترم درخواست می‌گردد با بررسی دقیق مطالب و ادعاهای فوق، تمهیدی جدی جهت صیانت از آرای مردم اندیشیده شود تا این رفتار غیرقانونی به نتیجه مدنظر طراحان آن منجر نگردد. 

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 9

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

نتیجه اولیه شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوی

ش مه 20 , 2017
نودیها:اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران ضمن اینکه حدود ۴۰ میلیون نفر در پای صندوق های رای حاضر شدند، نتایج اولیه شمارش انتخابات ریاست جمهوری را به شرح زیر اعلام کرد: ۱-حسن روحانی: ۱۴۶۱۹۸۴۸ ۲-ابراهیم رئیسی: ۱۰۱۲۵۸۵۵ ۳-مصطفی میرسلیم: ۲۹۷۲۷۶ ۴-مصطفی هاشمی طبا: ۱۳۹۳۳۱ فارس […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...