مصاحبه مفصل با استاد رائفی پور – مهر ۱۳۹۰ مسایل گوناگون

اشتراک گذاری :
رادیو بصیرت – رائفی پور
 
بسم الله الرحمن الرحیم – مهاجر – رائفی‌پور در گفتگوی تفصیلی با فارس:ترویج مکتب ایرانی کمک به توطئه صهیونیستی تجزیه ایران است
خبرگزاری فارس: کارشناس ارشد مسائل صهیونیسم و دشمن‌شناسی، ترویج اشتباه مکتب ایرانی و اصرار بیش از حد بر باستان‌گرایی را کمک آگاهانه یا ناآگاهانه به توطئه صهیونیستی تجزیه ایران دانست.
 
مشروح گفتگو در ادامه
 
 

علی‌اکبر رائفی‌پور پژوهشگر و محقق در حوزه صهیونیزم و دشمن‌شناسی در گفت‌وگو‌یی تفصیلی با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اظهار داشت: امروز با توجه به اینکه فطرت انسان‌ها در دنیا بیدار شده است و بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفته است، تابوهای ساخته شده در گذشته از بین رفته و صهیونیست‌ها به آخر کار خود رسیده‌اند.

وی یادآور شد: زمانی تحقیق و شک کردن در ماهیت صهیونیست‌ها، واقعیت هولوکاست و بسیاری از مسائل مربوط به آنها ممنوع بود،‌ اما امروز مردم متوجه شدند که چرا باید در این موارد شک نکنند؟

این محقق در زمینه فراماسونری و صهیونیسم‌شناسی ادامه داد: امروز بسیاری از مردم دنیا که مسیحی و یهودی هم هستند علیه صهیونیست‌ها تظاهرات می‌کنند، چرا که فطرت انسانی آنها بیدار شده است، از طرفی زنجیر کاپیتالیسم و لیبرالیسم در حال خفه کردن ملت‌هاست و آرامش و آزادی واقعی را از انسان‌ها گرفته است.
 
رائفی‌پور خاطرنشان کرد: امروز نهایت آزادی برای انسانهای غرب فقط آزادی جنسی است که در نهایت آن هم به پوچی رسیده‌اند. نهایت و قله لذت این است که صبح تا به شب کار کنند تا شب تا به صبح به خیال خود لذت ببرند. همین باعث شده است که بعد از مدتی دیگر لذتی از مسائل جنسی هم نبرند و این یعنی بن‌بست.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از رفتارهای جامعه شناختی غرب نشان می‌دهد که غرب واقعا با بحران‌ مواجه است، اظهار داشت: می‌بینیم در ورزش، ازدواج و… به بن‌بست رسیده‌اند به همین دست به کارهای عجیب می‌زنند، ورزش‌های عجیب راه می‌اندازند. ازدواج در زیر آب، در هوا و… را راه می‌اندازند و به این وسیله سعی می‌کنند خود را با تنوع ظاهری کمی شاد نگه دارند تا ندای فطرت از درون آنها را آزار ندهد.

این استاد دانشگاه افزود: باتوجه به عمق بحران و با رسیدن به بن بست، این انسان ناخودآگاه و بر اساس نیاز فطری سر خود را بالا می‌آورد و به دنبال معنویت می‌گردد. اینجاست که پایه‌های صهیونیست و تفکر پوچ آن به لرزه درمی‌آید، چرا که می‌ترسد از این معنویت‌خواهی «اسلام ناب» و «الله» بیرون آید.

رائفی‌پور این وضعیت در دنیا را با متذکر شدن مثالی توضیح و ادامه داد: اوضاع امروز دنیا برای بشر شبیه اوضاع بچه‌ای است که در یک اتاق نگه داشته شده است در حالی که می‌توانست به کوه، دشت، دریا برود، حال صهیونیست‌ها که متوجه بیداری انسان‌ها شده‌اند، تصمیم دارند با برنامه‌ریزی برنامه‌ای را در قالب نظم نوین جهانی طراحی و اجرا کنند یعنی اجازه دهند که آن بچه تا حیاط هم بیاید. این تا حیاط آمدن برای آن بچه که مدت‌ها در اتاق حبس بود فوق العاده است و فکر می‌کنند لطف زیادی در حق او می‌شود در حالی که اگر می‌دانست که چه جاهایی در کل دنیا می‌توانست برود، چه می‌کرد.

* تلاش صهیونیست‌ها برای انتقال قدرت اقتصادی از آمریکا به چین

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه و طرح شبکه پنهان صهیونیستی در عرصه اقتصادی اشاره کرد و افزود:  شبکه تارعنکبوتی صهیونیزم جهانی امروز به دنبال این است که قدرت اقتصادی را از آمریکا به سمت چین سوق بدهد. من این مطلب را ۲ سال پیش گفته‌ام. برای صهیونیست‌ها قدرت اقتصادی و رسانه دو اصل حیاتی است که باکمک آن سعی دارند اوضاع جهان را به دست بگیرند.
 
* در آینده نزدیک از هر ۴ نفر در دنیا ۲ نفر یا چینی‌اند یا هندی

این پژوهشگر حوزه صهیونیزم تشریح کرد: باتوجه به رشد جمعیتی آینده که در چین و هند اتفاق خواهد افتاد، از هر ۴ نفر دنیا دو نفر چینی یا هندی خواهند بود. انسان‌هایی که در این دو کشور هستند سطح توقعاتی بسیار پایین دارند، بنابراین در این شرایط اقتصادی کسی توان رقابت با چین را نخواهند داشت. امروز جاسوس‌های یهودی و چین در حال انتقال تکنولوژی به چین هستند و چینی‌ها امروز از صفر تا صد کالاها و مایحتاج مردم جهان را می سازند.

* رئیس‌جمهور چین گفته بود در آینده منتظر "مرگ بر چین" ایرانی‌هاست

رائفی‌پور یادآور شد:یکی از نمایندگان مجلس در گذشته که به چین سفر داشته است، نقل می‌کرد که با رئیس جمهور چین دیداری داشتند؛ او از نماینده ما پرسید شما برای چه مرگ بر استکبار و آمریکا می‌گویید؟ نماینده ما گفت برای اینکه آنها ظالم هستند و حقوق مستضعفان را پایمال می‌کنند و انسان‌ها را استعمار می‌کنند. رئیس‌جمهور چین با تعجب گفت: خود را برای مرگ بر چین نیز آماده کنید.

* اگر به سمت خرید کالاهای ایرانی نرویم به مشکلات بسیاری برمی‌خوریم

وی متذکر شد: اینکه رهبر انقلاب تذکر می‌دهند که باید مردم به سمت خرید کالاهای ایرانی بروند بی‌حکمت نیست، اگر به این سمت نرویم در آینده مشکلات بسیاری خواهیم داشت.

* برده‌گیری جدید از مردم چین و هند در راه است / ارتباط فیلم ۲۰۱۲ با توطئه‌های صهیونیست‌ها

این مدرس دانشگاه با اشاره به فیلم ۲۰۱۲ که حاوی مطالبی عمیق از برنامه شبکه صهیونیستی است گفت: مسائلی که گفتم کاملا این در این فیلم به نمایش درآمده است که با غرق شدن دنیا در طوفان، ناوهای چینی از خطر در امان می‌مانند و تمام اقتصادهای دیگر حتی آمریکا نابود می‌شوند؛ برنامه این است که در بحث اقتصادی چین باید تبدیل به ابرقدرت اقتصادی دنیا شود و این یک برده‌گیری جدید از مردم چین و هند است که بدین ترتیب سعی دارند بر حکومت دنیا خواهد داشت.

رائفی‌پور ادامه داد: این در حالی است که سربازهای چینی برخلاف سربازان آمریکایی ارزش چندانی ندارند، زیرا اگر در آمریکا عده‌ای از مردم بمیرند مردم سریعا واکنش می‌دهند اما این شبکه صهیونیزم در جایی انگشت گذاشته‌اند که بسیار حساس است.

وی افزود: شبکه جهانی صهیونیزم برای چین و هند برنامه‌های مفصلی داشته‌اند و قرار بود تا سال ۲۰۱۲ به نتیجه برسن، اما تا حدودی شکست خورده و متوقف شدند ولی هنوز پیگیر هستند.

* ایران تنها کشوری است که در مقابل نظم نوین جهانی ایستاده است

این پژوهشگر حوزه صهیونیزم در پاسخ به این سوال که نقش ایران در این اوضاع چیست، اظهار داشت: ایران تنها کشوری است که امروز در مقابل روند نظم نوین جهانی شبکه صهیونیسم ایستاده است. ایران بر اساس ایدئولوژی خود امروز خطرناک‌ترین سد برای صهیونیست‌ها است.

* «نه‌ شرقی، نه غربی» پاشنه آشیل صهیونیست‌هاست

رائفی‌پور گفت: بسیاری از ایده‌ها و تفکرات دیگر مانند کمونیسم، لیبرالیسم و.. در مقابل تفکر صهیونیسم توان مقابله نداشته‌اند، اما شعار و ایده «نه شرقی و نه غربی» که امام خمینی(ره) و جمهوری اسلامی آن را مطرح کرد پاشنه آشیل صهیونیست‌هاست و آنها را خواهد شکست.

وی تاکید کرد: ایده امروز جمهوری اسلامی ایران «ایده مدیریت آزاد بر جهان» است که هنوز بخشی از مسئولان کشور به اهمیت آن نرسیده‌اند. این ایده به وجود آمده است که انحصارها را بشکند.

این مدرس دانشگاه خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات کشور ما این است که گاهی در برابر دشمن منفعل عمل می‌کنیم؛ صبر می‌کنیم دشمن آفند خود را انجام دهد و ما پدافند کنیم که معلوم نیست موفق شویم یا نه، لذا زمان آن رسیده است که ما امروز تولید کنیم و دیگران را به دنبال خود بکشانیم که پتانسیل این کار را داریم.

* دیپلماسی عمومی کمر صهیونیسم را می‌شکند

رائفی‌پور متذکر شد: امروز سیستم گنو(GENO) یا مدیریت آزاد بر جهان حرف اول جهان را می‌زند. حضرت امام با ایجاد بسیج آن را در ایران به وجود آوردند. این مدیریت ازاد بر جهان همان دیپلماسی عمومی است که کمر صهیونیسم را شکسته است.

وی در ادامه گفت‌وگوی خود با فارس متذکر شد: ایجاد شبکه‌هایی مانند facebook و توئیتر در درجه اول برای این است که صهیونیزم جهانی با استفاده از این شبکه و با رصد تحولات در شبکه‌های عمومی بتواند قبل از ایجاد مشکل آن را به نفع خود ضبط و یا منحرف کند. ایجاد این شبکه دقیقاً با کنترل شبکه صهیونیسم جهانی است تا این دیپلماسی عمومی را کنترل کنند؛ مثلاً دیدیم در اغتشاشات انگلیس از طریق همین شبکه فیس بوک بسیاری از فعالان معترض دستگیر شدند و یا در حوادث بیداری اسلامی منطقه در مصر بسیاری از شبکه‌های فعال اسلامی مسدود شد. چرا که برنامه باید به نفع صهیونیزم منحرف شود.

این پژوهشگر حوزه صهیونیزم ادامه داد: امروز ما می‌توانیم با همین روش حقانیت خود را در جهان منتشر کنیم که تا به امروز با تلاش‌های بسیار در بخش‌هایی موفق بوده‌ایم به همین دلیل شبکه قدرتمند صهیونیزم که اوضاع را کنترل می‌کرد، فهمید که چه اتفاقی رخ داد و برنامه آنها برای دوره جدید در جهت انحراف و کنترل آغاز شده است.
 
* صهیونیست‌ها پشت پرده ایجاد عرفان‌های دروغین متعدد هستند

رائفی‌پور در بخش بعدی سخنان خود به آسیب شناسی در مقوله دین و برنامه‌ریزی شبکه صهیونیزم در این حوزه اشاره کرد و گفت: امروز ما در حوزه دین نیز با هجوم شبکه صهیونیزم مواجه هستیم، ایجاد و گسترش فرقه‌های عرفانی دروغین و دینی باطل  با مبانی مشترک از برنامه‌های دیگر صهیونیزم هاست که همگی به نوعی قرائت رحمانی از دین دارند.

* بیش از ۹۰ درصد عرفان‌های دروغین تحت حمایت صهیونیزم جهانی است

وی متذکر شد: هیچکدام از آنها مسئله‌ای به نام مقابله با استکبار ندارند و همگی از یک انرژی در جهان صحبت می‌کنند. ۹۹ درصد این فرقه‌ها در جهان همگی دارای این مبانی هستند و کاملا تحت حمایت شبکه صهیونیزم است.

* شیشه عمر غول صهیونیزم در دست ایران است

 این مدرس دانشگاه در ادامه به علت دشمنی بی حد و حصر صهیونیزم با جمهوری اسلامی ایران اشاره و تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران بزرگترین و جدی‌ترین خطر برای شیشه عمر غول صهیونیزم یعنی اسرائیل است و به همین دلیل ایران کانون تمرکز شبکه صهیونیستی برای از میان برداشتن ایران است.

* شمشیر برنده ایران زیر گردن صهیونیست‌هاست

رائفی‌پور یادآور شد: زمانی‌که کفار ابوذر غفاری را در ۱۴۰۰ سال قبل به جنوب لبنان تبعید کردند نمی‌دانستند که بذری در آن منطقه کاشتند که امروز به نفع اسلام حرکت کرده و چه نقش مهمی را در مقابله با صهیونیزم خواهد داشت؛ امروز شمشیر برنده جمهوری اسلامی ایران یعنی حزب الله لبنان  با اتکا به خداوند زیر گردن صهیونیست‌ها است و این به شدت آنها را هراسان کرده است.

وی در همین زمینه اضافه کرد: برنامه صهیونیست‌ها این بود که در ابتدا حزب‌الله لبنان را نابود کند و بعد سوریه و بعداز آنها به سراغ ایران بیایند؛ اما به فضل الهی تمام طراحی‌ها و نقشه‌های خطرناک صهیونیزم نقش بر آن شد و امروز بر عکس ما یک سنگر هم جلوتر رفتیم و به غزه رسیدیم. حال امروز آنها برنامه دارد که سوریه را از سر راه خود بردارند که موجب قطع حلقه ارتباطی ایران  و حزب الله لبنان شده تا بتوانند حزب الله لبنان را نابود کنند و این بازی طراحی شده برای سوریه در مقطع کنونی است.

* تأکید بر باستان‌گرایی تکمیل پازل صهیونیست‌هاست

این مدرس دانشگاه در بخش دیگر گفت‌وگوی خود با فارس با انتقاد از کسانی که موضوع باستان‌گرایی و قومیت را بیش از حد مطرح می کنند، آنرا را کمک به توطئه صهیونیزم جهانی خواند و گفت: امروز در کشور ما دست‌هایی بلند می‌شود که از هخامنشینیان پیامبر بسازند و این بسیار مشکوک است. من معتقدم به کوروش نباید نگاه صفر و یا صد کرد، کوروش خدماتی کرد و عیب‌هایی هم داشت.

رائفی پور با تاکید بر اینکه از جدیدترین برنامه‌های دشمن تفرقه و تجزیه جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: بنابراین با مطرح کردن موضوع مکتب ایران و هخامنشیان نباید ایجاد نارضایتی در برخی قومیت‌ها و حتی کشور‌های اسلامی همسایه کرد.

وی تصریح کرد: امروز وقتی مجموعه اقدامات بین المللی و تحرکات ، برنامه‌های رسانه‌ای دشمن، فیلم‌های تولید شده هالیوود، تحرکات مشکوک داخلی و … را کنار هم قرار می‌دهیم، برنامه‌های مشکوکی نشان داده می‌شود که باید هوشیار بود.

* تأکید نابجا بر موضوع ایرانیت مشکوک است

این پژوهشگر حوزه صهیونیزم گفت: تاکید نا به جا بر موضوع ایرانیت توسط افراد نادان داخلی برای ایجاد تفرقه میان اقوام کشور است در حالی که روح مشترک اقوام داخلی و کشورهای منطقه اسلام است. قومیت‌های ایرانی به شدت علاقه به اسلام دارند و در تشیع بسیار ثابت قدم هستند ما باید بدانیم در صورت تاکید به اسلام است که جوامع و ملت ها به ما جذب می‌شوند نه ایرانیت.

* شعار «نه غزه نه لبنان فتنه‌گران» و «مکتب ایرانی» دو لبه یک قیچی هستند

رائفی‌پور در ادامه به توطئه دشمن در فتنه ۸۸ نیز اشاره کرد و اظهارداشت: شعار نه غزه نه لبنان در فتنه ۸۸ و مکتب ایرانی در مقطعی دیگر نقش دو لبه یک قیچی را دارد. که علیه اسلام است و برنده این ماجرا ضد اسلام‌ها و وهابیون هستند.

وی ادامه داد: فتنه ۸۸ یک بازی طراحی شده صهیونیستی بود. در فتنه بسیاری از وقایع رخ داد و خیلی از افراد دانسته و یا نداشته در پازل دشمن بازی کردند. اهداف خطرناک عمیقی را دنبال می‌کرد که برای فهم عمق آن باید قطعات را کنار هم گذاشت.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه البته خیلی‌ها جاهلانه در برنامه دشمن بازی کردند، تصریح کرد: حقیقت این است که مطالعه و برنامه‌ریزی چندین ساله بر روی افراد، از حس جاه طلبی، قدرت‌طلبی و ضعف نفسانی، ساده لوحی و … شده بود تا در زمان خود از آنها استفاده شود.

رائفی پور گفت: من کاری به کاندیداها و جریانات سیاسی ندارم ولی وقتی طرح‌ها، کتاب‌ها، و گفته‌های اندیشمندان و دست اندرکاران شبکه صهیونیزم را مطالعه می‌کنم که سال‌ها قبل از این اغتشاشات نوشته شده است روشن می‌شود که طراحی خطرناک برای فتنه ریخته شده بود. اینکه از آن به انقلاب مخملی و رنگی و … نام برده می‌شود، ابعاد عجیب و عمیقی دارد که سال‌ها بعد روشن خواهد شد.

* برای فتنه ۸۸، از ۲۰ سال پیش طراحی کرده بوند

وی در ادامه انتقاد کرد: بسیاری از ماها آنقدر غرق در مسائل روز مره هستیم و از طراحی‌های عجیب و عمیق دشمن غافلیم که وقتی این مباحث مطرح می‌شود، باور موضوع برای عده‌ای سخت است. اینکه گفته می‌شود برای فتنه ۸۸ طراحی ۱۵ – ۲۰ ساله بود دروغ نیست حقیقت است.

* فتنه‌گران شعبده‌بازی می‌کنند/ فضا را امنیتی کرده به فرهنگ هجوم می‌برند

رائفی پور  ادامه داد: موضوع دیگر این است که دشمن با شکست ظاهری در فتنه عقب نشینی تاکتیکی کرده است، حال که فضا را امنیتی کردند، باید بدانیم که در هر زمان که فضا امنیتی می‌شود دشمن به سرعت به سمت موضوعات فرهنگی می‌رود که در اصل همان کار شعبده باز‌ها است. در این زمان است که باید هوشیارانه نگاه کنیم که در این دو سال اوضاع سینما، تئاتر، حجاب، فضای مجازی و… چگونه است؟

وی افزود: دشمن حواس‌ها را به مقوله اغتشاش و جاسوس‌های بزرگ جلب کرده است و کار خود را با پوشش در حوزه فرهنگی ادامه می‌دهد و کسی متوجه نیست، این همان کار شعبده باز است که یک دستش را در یک سمت تکان می‌دهد که حواس‌ها را به سمت آن جلب کند در حالی که در دست دیگر کار اصلی را انجام می‌دهد. اینجا هدف فریب شما است.

این پژوهشگر حوزه صهیونیزم خاطرنشان کرد:در این ۲ و ۳ سال تئاتر‌هایی اجرا شد، فیلم‌هایی ساخته شده، بدحجاب‌هایی دیدیم که خوابش را هم نمی‌دیدیم. این فریب کاری‌ها در فضای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی … هست و دشمن بازیگر اصلی ماجراها است. این حقایق باید توسط مسئولان ما درک شود و حقیقت به آنها تفهیم شود.

رائفی‌پور مجدداً تاکید کرد: یکی از برنامه دیگر دشمن که باز در حوزه فرهنگ بسیار مورد توجه شبکه صهیونیستی جهانی است، برنامه ریزی بلند مدت درباره حجاب و وضع پوشش است.

وی در همین زمینه مثال زد: به عنوان مثال: می‌دانید که مثلاً در آمریکا گوشت حلال عرضه می‌شود و این به دلیل این است که تقاضا از سوی مسلمانان آمریکا وجود دارد و این برای تولید کننده و فروشنده گوشت حلال سود مالی دارد؛ سود برای یک فرد اقتصادی، حرف اول و آخر است، اما من یک سؤال می‌کنم، مگر ما در ایران تقاضا برای لباس و پوشش خوب اسلامی تقاضا نداریم؟ مگر اکثریت قریب به اتفاق زنان در کشور ما حجاب اسلامی ندارند؟ اما وقتی بازار می‌روی لباس مناسب و حجاب اسلامی به سختی پیدا می‌شود این خود جای سؤال جدی دارد؟ و بسیار مشکوک است و طبیعی نیست.

این مدرس دانشگاه تصریح کرد:اینکه عده‌ای به برخی از دختران حقوق می‌دهند تا به عنوان مانکن در خیابان‌ها جولان بدهند، حکایت از چه چیزی دارد؟ از برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری دشمن برای تغییر ذائقه گام به گام در کشور.

 رائفی‌پور ادامه داد: اگر یک فرد مسیحی را به عنوان تولید کننده لباس به کشور بیاورید و بگویید که تولید لباس‌های اسلامی مشتری زیاد دارد لباس‌های باحجاب تولید می‌کند چون برایش سود مالی دارد. ولی اینکه لباس مناسب زنان مسلمان در بازار کشور به سختی پیدا می‌شد یک توطئه است.

وی اظهار داشت: بعداز همه این طراحی‌هایی که توسط شیاطین انسانی برای انحراف و گمراهی در جامعه اسلامی توسط شبکه صهیونیزم انجام می‌شود باید بگویم که شیاطین جن هم در این مسیر انسان‌ها را از درون بااغواگری به سمت هوس و لذت‌جویی حرام دعوت می‌کنند. شیاطین طبق سخن قرآن کریم دشمن آشکار انسان هستند و همیشه انسان را به سمت فحشا و منکر دعوت می‌کنند، اما در آخر الزمان فتنه‌ها بیشتر می‌شود.

این پژوهشگر حوزه صهیونیزم افزود: بنابراین کسانی می‌توانند از شر فساد آخر الزمان محفوظ بماند که ایمان واقعی داشته باشند.

رائفی‌پور با انتقاد از کسانی از گفتن و هوشیار کردن جوانان بویسیله بیان اینگونه موضوعات جلوگیری می‌کنند گفت: امروز لازم است که مردم و جوانان ما آگاه شوند برخی از گفتن این سخنان نهی می‌کنند با این استدلال که اشاعه است. در حالی که اگر هوشیار نباشیم و به موقع عمل نکنیم دشمنان طرح خود را پیاده کرده و ضربه خود را خواهند زد.

* هیچ فکر کرده‌اید که چرا در اکثر کارتون‌ها و فیلم‌های هالیوودی رمالی و جن‌گیری هست؟

وی در همین زمینه ادامه داد: اینکه اکثر فیلم‌ها و کارتون‌های هالیوودی که به ذهن ما و کودکان ما خورانده می‌شوند حاوی جادو، رمالی، جن و … است بی دلیل نیست؛ خطراتی که امروز درحوزه فرهنگ ما را تهدید می‌کند باید سیاسیون ما عمیقا از آن مطلع باشند وگرنه به زودی دیر خواهد شد. باید پیشگیری کرد قبل از آنکه برخی اتفاقات در کشور رخ دهد. امروز فرقه‌ها، گروه‌های شیطان پرستی عرفان‌های نوظهور یک خطر است. یک زنگ خطر است.

این پژوهشگر حوزه صهیونیزم اظهار داشت: همه اینها با همه جوانب آن در قالب جنگ نرم تعریف شده است که رهبر انقلاب مرتب هشدار می‌دهد اما برخی مسئولان ما به خواب غفلت رفته‌اند.

رائفی‌پور  گفت: اگر به بعد معنوی و ولایی و دینی رهبر معظم انقلاب هم توجه نکنیم و فقط به اینکه ایشان رأس حکومت است توجه کنیم؛ به این دلیل که همه تحلیل‌ها، اخبارها به ایشان ختم می‌شود باید متوجه شویم که وقتی هشداری می‌دهند باید جدی گرفت، زیرا حتما یک چیزی جدی است که ایشان می‌دانند و تذکر می دهند.

وی پیشنهاد داد: برای مقابله با این خطرات یک استراتژی منظم و هوشمند لازم است، نه سر و صدا که نتیجه عکس دارد. باید یک مرکز فرهنگی منسجم و قوی از نخبگان جمع شوند و استراتژی طراحی کنند. ما نمی‌خواهیم دشمن را بی جهت بزرگ کنیم. چرا که طبق آیه قرآن شیطان ضعیف است. جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که در مقابل دشمن مقتدر و قدرتمند است، چرا که شبکه صهیونیزم با حداقل مخارج توانسته در کشورهای دیگر انقلاب ایجاد کند اما تمام امکانات خود را در ایران به صحنه آورد ولی موفق نشد.

این مدرس دانشگاه بیان داشت: ما باید بدانیم که ضعیف عمل می‌کنیم و از داشته‌های خود به خوبی بهره نمی‌بریم. امروز نیاز داریم که مفاهیم حقیقی قرآن در سیستم مدیریتی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ما جاری و ساری شود. نباید بترسیم بلکه باید به وعده‌های خداوند در قرآن ایمان داشته باشیم. خداوند در قرآن وعده امداد غیبی به مؤمنین داده است. ما امداد غیبی را در یکایک ماجراهای کشور دیده‌ایم و بر اثر همین امدادهای غیبی بوده است که توانسته‌ایم معجزه کنیم و این امدادها از آنجاهایی بوده است که با ایمان وارد میدان شده‌ایم.

رائفی‌پور ادامه داد: امروز ما باید ایده‌های ناب قرآنی و الهی خود را که برگرفته از اسلام ناب است را به دنیا عرضه کنیم. دنیا امروز تشنه حقیقت است، نباید بترسیم از حرف زدن. امام خمینی(ره) همین کاررا کرد که دنیا را متحول کرد؛ امروز لازم است با فطرت ملت ها حرف بزنیم. امروز باید حرف تشیع را به گوش مردم جهان برسانیم که در این صورت آنها حق را خواهند پذیرفت.

وی تاکید کرد: اگر حقیقت را به انسان تشنه حقیقت ندهیم، به جای حقیقت جنس تقلبی را به عنوان حقیقت و عرفان به او قالب می‌کنند که همین در دستور کار شبکه صهیونیزم جهانی و شبکه تار عنکبوتی آن است. عرفان حلقه، حلقه کیهانی، فرقه‌های باطل و دروغین امروز همین کار را می‌کنند و جوانان طالب معرفت و حقیقت را با جنس تقلبی فریب می‌دهند.

این پژوهشگر حوزه صهیونیزم  اظهار داشت: امروز باید تمام توان رسانه‌ای خود را به کار بگیریم و مفاهیم تشیع و اسلامی ناب را منتشر کنیم.

وی افزود: امروز متأسفانه هرکس به خطرات هشداری می‌دهد سریع او را متهم می‌کنند که توهم توطئه دارد؛ اولین فردی که همیشه مورد هجوم است شخص رهبری بوده است که توسط عده‌ای کج اندیش اول از همه متهم می‌شود که چرا زیاد از واژه دشمن استفاده می‌کنند.

رائفی پور ادامه داد: عده‌ای واقعاخود را به خواب زده‌اند و سر خود را زیر برف کرده‌اند و واقعیت‌ها را نمی‌بینند این شبکه پرنفوذ آرام آرام در سینما، فرهنگ، اقتصاد، سیاست و مراکز خاص خود را وارد کرده و ما هنوز خوش‌خیالیم.

* ۱۰۴ فرقه ضاله در کشور فعال است

وی ادامه داد: ما نباید دروغ بگوییم، آیا باید واقعیت‌ها را نگوییم؟ تا ۶ ماه قبل ۱۰۴ فرقه ضاله در کشورمان فعال بوده که باید فکری جدی کرد. امروز چرا با وجود همه نوع محصولات مبتذل و جذاب غیراخلاقی مردم کشورهای منطقه با شدت دنبال فیلم یوسف پیامبر هستند که یک اثر دینی است.واقعا نهادهای تصمیم ساز در حوزه فرهنگی مثل وزارت فرهنگ، شورای عالی انقلاب فرهنگی، آموزش و پرورش نیاز به تحول جدی دارند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: پشتوانه فکری ما بسیار قوی است، امروز اگر این مبانی فکری و اندیشه‌ای در اختیار کسان دیگر بود واقعا دنیا را به قبضه خود درآورده بودند، اما متأسفانه ما از داشته‌های خود غافل هستیم.

رائفی پور با اظهار تاسف از غفلت و عدم دشمن شناسی برخی خودی‌ها گفت: امروز متأسفانه برخی از خودی‌ها به جای اینکه علیه دشمن متحد شوند و دشمن اصلی را فراموش نکنند در پی تکفیر هم دیگر هستند و نمی‌توانند با هم کار کنند؛ اگر واقعا کسی نمی‌تواند کار کند، لااقل کسی دیگر را عقب نکشد؛ هرکسی هم باید در قالب خود کار کند هر فردی و گروهی ویژگی‌ها و مخاطبان خود را دارد که باید با هم همکاری کنند نه اینکه همدیگر را نفی کنند. باید هم‌افزایی صورت گیرد.

وی متذکر شد: بنده نمی‌توانم کاری را که یک عنصر فرهنگی دیگر انجام می‌دهد، انجام دهم، اما در حوزه فعالیت خود وظیفه دارم و مسئول هستم. امروز نباید نیروهای ما بین هم خط کشی کنند و همدیگر را خنثی کنند.  رهبری هم مدام همگان را توصیه به وحدت و دشمن شناسی می‌کنند.

این پژوهشگر و محقق در حوزه صهیونیزم در پایان گفت: امروز باید با جوانان به زبان خودشان صحبت کرد، گوش جوانان ما پر از حرف های کلیشه ای است، پیشنهاد می کنم به جای نق زدن برخی فعالان فرهنگی و سخنرانان ما به عرصه بیایند و در دل دانشگاه ها بروند تا ببینند جوانان ما ذاتی پاک دارند. به جای اینکه تمام سعیشان را به خرج دهند تا تریبونهای دیگران را جمع کنند خودشان تریبون به دست بگیرند.ما فقط با جوانمان به زبان سلبی صحبت کرده ایم و هیچگاه راهکار به او نداده‌ایم، به او می‌گوییم نپوش، نخور، نرو ولی نمی‌گوییم چه بخورد چه بپوشد یا کجا برود.

————————-
گفت‌وگو از محسن زیرک
————————-

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 14

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود کلیپ موبایل برخورد جت اسکی با هم از نمای نزدیک

ی آوریل 12 , 2015
تلویزیون مهاجر – حوادث در این کلیپ یک جت اسکی از بالا بر روی سر یک جت اسکی دیگر فرود می آید   دانلود کلیپ با حجم 70 کیلوبایت از لینک مستقیم     برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 14

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...