مسافران پرواز ماهشهر وزن‌کشی شدند

اشتراک گذاری :

شرکت هواپیمایی زاگرس در اقدامی عجیب و غیر معمول مسافران پرواز ماهشهر را پیش از سوار شدن به هواپیما به وسیله ترازو وزن‌کشی کرد.

یکی از مسافران این پرواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: مسافران پرواز ۴۰۶۵ شرکت هواپیمایی زاگرس به مقصد ماهشهر امروز با پدیده جدید و عجیبی به نام وزن‌کشی مواجه شدند.

وی ادامه داد: در این اقدام قابل تأمل، ترازویی در درب خروج سالن ترانزیت قرار گرفته بود و مسافران این پرواز را بالاجبار وزن کرده و با صدای بلند وزن آنها را اعلام و فرد دیگری از کارکنان شرکت هواپیمایی زاگرس وزن‌ها را یادداشت می‌کرد.

وی با بیان اینکه کادر شرکت هواپیمایی زاگرس علت این اقدام را گرمای هوا اعلام کردند، افزود: برخی مسافران به این اقدام عجیب اعتراض کردند اما هیچ فایده و نتیجه‌ای در بر نداشت.

این مسافر پرواز ماهشهر خاطرنشان کرد: این در حالی است که پرواز مورد اشاره با حدود ۲۵ مسافر یعنی بسیار کمتر از ظرفیت قانونی و مجاز خود در برنامه پرواز قرار گرفته بنابراین هیچ اضافه باری نیز وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: امیدوارم با رسانه‌ای شدن این موضوع از تکرار اینگونه رفتارهای زشت و زننده و غیر معمول جلوگیری شود.

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 4

محمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

جزئیات نرخ بیکاری زمستان ۹۳ منتشر شد/ نرخ بیکاری ۲۸.۷ درصدی جوانان

چ جولای 15 , 2015
 نتایج یافته‌های طرح آمارگیری نیروی کار زمستان سال گذشته از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد. نرخ مشارکت اقتصادی و تغییرات آن نرخ مشارکت نشان می‌دهد چند درصد از جمعیت در سن کار، فعال؛ یعنی شاغل یا بیکار هستند. مطابق نتایج به دست آمده، در فصل زمستان، نرخ مشارکت اقتصادی […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...