«مزدور» توهین جدید وزیر هزارمیلیاردی بهداشت به خبرنگاری که یک سئوال ساده پرسیده بود/ اگر وقت و اعصاب برای حل مشکلات مردم ندارید وزارت را تحویل دهید

اشتراک گذاری :
سایت نودیها :   جلسه امروز هیئت دولت، با برخورد زشت و الفاظ ناشایست وزیر بهداشت نسبت به خبرنگار روزنامه قدس همراه بود.
 
به گزارش رجانیوز، در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت، خبرنگار روزنامه قدس از قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در خصوص افتتاح بیمارستان شماره دو امام رضا(ع)  و حساب ملی سلامت سئوالی مطرح می کند که این سوال با واکنش عجیب وزیر مواجه می شود.
 
قاضی زاده خطاب به خبرنگار روزنامه قدس می‌گوید: «روزنامه قدس یک روزنامه سیاسی شده، از پول امام رضا خرج می‌کند و سیاست‌هایش علیه امام رضا است! شما مگر مزدورید؟ 
 
آرش خلیل‌خانه، خبرنگار روزنامه قدس در خصوص برخورد قاضی‌زاده با وی می‌گوید: خطاب به وزیر گفتم که ما هم یک رسانه‌ایم و بخش‌های مختلف داریم و سئوال‌مان را می‌پرسیم؛ اما وزیر در ادامه گفت: شما مگر مزدورید؟! هر چرتی را که به شما می‌دهند نباید بپرسید! آدم از گرسنگی بمیرد بهتر از این است که برای این روزنامه‌کار کند!
 
توهین‌ امروز وزیر بهداشت در حالی انجام شد که این وزیر هزارمیلیاردی چندی قبل از لفظ «بیشعور» و «غلط کردید» در برخورد با سئوال منتقدین استفاده کرده بود. 
 
در همین باره یکی از همکاران آرش خلیل‌خانه متنی را در فضای مجازی منتشر کرده است: 
 
«من و آرش خلیل خانه حدود ۱۶ سال است که در روزنامه قدس همکاریم. طی این سالها او یکی از بی حاشیه‌ترین خبرنگارانی بوده که می شناختم. کارش را خوب انجام داده و انصافاً نگاه جناحی و حزبی هم نداشته است.
 
امروز او در حاشیه جلسه هیات دولت از وزیر بهداشت درباره افتتاح یک بیمارستان با وجود آماده نبودن آن سئوال کرده، اما آقای قاضی زاده هاشمی به شدت از این سوال برآشفته و ضمن این که او را مزدور خوانده گفته است: آدم بمیرد بهتر از این است که برای این روزنامه کار کند.
 
وقتی آرش ماجرا را برایم تعریف کرد بغض گلویم را گرفت و یکبار دیگر به من یادآوری شد که خبرنگار مرغ عزا و عروسی برخی سیاستمداران است که هرجا حرفی نداشته باشند او را سر می برند.
 
شنیده بودم که هرجا کلام پایان یابد موسیقی آغاز می شود، اما نشنیده بودم که هرجا جواب نداشته باشی باید توهین کنی.
 
آرش فقط سئوال پرسیده و گناهش این است که جواب می خواسته. او مثل آقای وزیر تاجر لنز و لیزیک چشم و میلیونر بیمارستان دار نیست. او خبرنگاری شریف است که به جای نان درآوردن از بیماری مردم از آگاهی بخشیدن به آنها لقمه‌ای را برای خانواده اش مهیا می کند.
 
آقای وزیر مزدور کسی نیست که سوال می کند مزدور کسی است که فکرش را به مزد فروخته است. به خبرنگار نگو مزدور چون او در هرجناحی که باشد وقتی سوال می کند پاک‌ترین نان را در می‌آورد. مزدور به کسی می‌گویند که نانش را از خیانت به مردمش به دست بیاورد.
 
آقای قاضی زاده عزیز، اگر وقت و اعصاب نداری وزارت را به کسی بده که اگر جواب خبرنگار را نمی دهد حداقل به او توهین نکند. فکر نمی کنم کاری که شما با ۴هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پول در این کشور کردی قرار باشد بدون سوال کردن به آرشیو سپرده شود.»

 

شایان ذکر است توهین‌های کابینه پیر و خسته دولت یازدهم منحصر به وزیر بهداشت نمی‌شود.  «بی‌شناسنامه»، «کم‌سواد»، «به جهنم»، «مستضعف فکری»، «حسود»، «بزدل» ، «تخریبگر»، «عقب مانده»، «مزخرف»، «لرزان» و ده‌ها لفظ دیگر توهین‌هایی است که در پاسخ به انتقادهای دلسوزانه توسط رئیس دولت و کابینه آن به منتقدین نسبت داده شده است. 

رجانیوز

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 43

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

سید محمود نبویان ظریف را به جای دادگاه به مناظره دعوت کرد/ هر تیم هسته‌ای که آقای روحانی مسئول آن بوده در آن جاسوس پیدا شده است

پ ژوئن 1 , 2017
سایت نودیها : حجت الاسلام نبویان نماینده سابق مردم تهران در مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها بعد از برجام گفتند اگر می خواهید تعهدات خود را انجام دهیم باید FATF را اجرا کنید، گفت: بر اساس FATF اگر ایران تمام دستورات گفته شده در ایران قرارداد را انجام نداد، این […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...