مرخصی زایمان پدران در ایران

اشتراک گذاری :

 «حراج آنتن رسانه ملی (قسمت اول)» عنوان ویدئویی ۵ دقیقه‌ای است که این روزها در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و بیننده‌های زیادی دارد. سازنده این ویدئو در ابتدا ادعا می‌کند که برنامه‌های مختلف صدا و سیما برای حضور کسانی که می‌خواهند به عنوان کارشناس، کارآفرین، خواننده و … در رسانه ملی حضور یابند با وساطت افرادی خاص مبلغی دریافت می‌کنند.

در این ویدئو -که گفته می‌شود توسط امیرهادی انواری، تولید شده است- ادعا شده که مبلغ حضور افراد بر روی آنتن صدا و سیما ۶ تا ۱۶ میلیون تومان است.

البته در این فیلم هیچگونه سند ومدرکی برای ادعاهای مطرح شده ارائه نشده است و تنها مدرک فیلم تماس با افرادی ناشناس است که به عنوان کارچاق‌کن‌های صدا و سیما معرفی می‌شوند. با اینکه از انتشار این فیلم در رسانه‌ها چند روزی می‌گذرد اما تاکنون هیچیک از مسئولان رسانه ملی ادعاهای مطرح شده در این فیلم را تکذیب نکرده‌اند.

چندی پیش نیز یک سایت خبری با انتشار اسناد و مدارکی مدعی شد که برنامه «خندوانه» که یکی از برنامه‌های پرمخاطب این روزهای صدا و سیما است به دلیل مبلغی که از شرکت بهره‌برداری مترو گرفته است، از مدیران این مجموعه دعوت می‌کند که در این برنامه طنز حضور یابند و به بازخوانی کارنامه خدمات خود در برابر مردم بپردازند.

این روزها با اوج گیری مشکلات مالی صدا و سیما و کمبود بودجه تصویب شده دولت برای این سازمان، میزان تبلیغات رسانه ملی افزایش یافته است و هر روز پخش برنامه‌هایی که علاوه بر پر کردن آنتن تلویزیون، جنبه تبلیغی نیز دارند، رو به افزایش است. تبلیغات بیش از حد معمول صدا و سیما و حرف و حدیث‌ها درباره مشکلات مالی صدا و سیما باعث شده است که هر روز شایعه‌ای جدید در رسانه‌ها مطرح شود که افزایش و تکرار آنها در افکار عمومی به نفع رسانه ملی نیست. اتفاقی که به نظر می‌رسد قبل از صداوسیما تقصیر دولت باشد.

بدنه سازمانی و انسانی بزرگ و گسترده صدا و سیما، کاهش خلاقیت نیروهای انسانی سازمان، مشکلات مالی، سیکل بسته تولیدکنندگان آثار و … از جمله مشکلاتی است که مدیران ارشد رسانه ملی آنها را به عنوان مشکلات اصلی خود اعلام می‌کنند و با آن مواجه هستند. هرچند که برخی سیاست‌های مدیران تازه صدا و سیما می‌تواند قدم‌‌های موثری در جهت بهبود اوضاع امروز رادیو و تلویزیون باشد اما فشار افکار عمومی باعث شده است که مدیران روزهای سختی را پشت سر بگذارند.

منبع : خبرگزاری تسنیم به نقل از مهرخانه

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 23

مرتضی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

دانلود صوت جلسه پرسش و پاسخ جنتی در مجلس + نطق جنجالی میرکاظمی

چ ژوئن 10 , 2015
دانلود با حجم ۳۴ مگابایت از لینک مستقیم برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن [کل آراء: 0 میانگین: 0]Related Images:Visits: 23

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...