مدل تازه گوشی گلکسی نوت از راه می‌رسد

اشتراک گذاری :

نودیها:به نقل از اندرویدهدلاینز، تا به حال چند بار عرضه گوشی مذکور به تاخیر افتاده بود تا سرانجام سامسونگ از آن رونمایی کرد.

این شرکت قصد دارد ۴۰۰ هزار دستگاه از این گوشی را روانه بازار کند. قیمت هر یک از این گوشی ها ۶۱۰ دلار اعلام شده است.

این گوشی بر خلاف گلکسی نوت ۷ که دارای باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری است با باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری عرضه می شود. علت کاهش ظرفیت باتری این گوشی برخی نگرانی ها در مورد داغ شدن بیش از حد و انفجار احتمالی گوشی یاد شده بوده است.

Galaxy Note Fan Edition ابتدا در کره جنوبی و سپس در چین عرضه می شود، اما هنوز برنامه عرضه جهانی آن اعلام نشده است.

از جمله دیگر ویژگی های گوشی مذکور می توان به نمایشگر ۵.۷ اینچی Super AMOLED، پردازنده هشت هسته ای Exynos 8890 سامسونگ، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش به ۲۵۶ گیگابایت از طریق کارت حافظه میکرواس دی و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی اشاره کرد.همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای تهیه عکس های سلفی در جلوی این گوشی در نظر گرفته شده است.

فارس

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 81

موسوی - مدیر اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کنکوری ها برای کاهش استرس چه بخورند

س جولای 4 , 2017
نودیها:کنکور غول سال‌های گذشته جوانان ایرانی اگرچه در سال‌های اخیر به یک تفریح برای جوانان قبل از ورود به دانشگاه تبدیل شده و فقط تعدادی از شرکت کنندگان هستند که برای کسب صندلی بهتر در دانشگاه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، اما هستند هنوز هم کسانی که در شب‌های کنکور […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...