مدعیان فروش اطلاعات مشترکان همراه اول دستگیر شدند

اشتراک گذاری :

با هوشیاری سیستم نظارتی همراه اول، مشخص شد که تلاش‌هایی برای بازاریابی اطلاعاتی از مشترکان در خارج از شرکت در حال انجام است. به دنبال آن، ارتباطات فردی که در بیرون شرکت واسطه ماجرا بود، شناسایی و موضوع به اطلاع پلیس فتا رسانده شد.

در ابتدای هفته جاری طی عملیاتی پلیسی، واسطه بیرونی بازاریابی دستگیر و به دنبال آن عامل داخلی نیز شناسایی و دستگیر شد که هر دو مدعی، تحویل مراجع قضایی شدند.

همراه اول در این باره گفته است که طی ۲۱ سال فعالیتش، همواره اطلاعات مشترکان به عنوان ارزشمندترین سرمایه این اپراتور بوده و با هوشمندی و سرمایه‌گذاری سنگین و مداوم در حوزه امنیت شبکه، از آن به دقت حفاظت کرده به نحویکه اطلاعات مشترکان تاکنون از گزند هرگونه دستبردی مصون مانده است.

این اپراتور تاکید کرده است، سیستم‌های امنیتی و کنترلی همراه اول به نحوی است که اطلاعات مشترکان در آن از ضریب امنیتی بسیار بالایی برخوردار بوده و هرگونه اقدام برای دسترسی غیر متعارف به آن، در ابتدای امر شناسایی می‌شود.

ظاهرا مورد مذکور قبل از هرگونه اقدام برای دسترسی به اطلاعات مشترکان و در مرحله بازاریابی برای آن بوده که در همین مرحله، شناسایی و منتهی به دستگیری این دو نفر شده است.

منیع:تسنیم

برای امتیاز دادن به این مطلب اینجا کلیک کن
[کل آراء: 0 میانگین: 0]

Related Images:

Visits: 5

islammovie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

اوباما امروز درباره برجام چه خواهد گفت؟

چ آگوست 5 , 2015
یک مقام کاخ سفید اعلام کرد اوباما در نطقی در دانشگاه آمریکن یونیورسیتی در واشنگتن اعلام خواهد کرد بحث کنگره درباره توافقی که چهاردهم ژوئیه در وین به دست آمد مهمترین بحث از زمان بحثی است که در طول آن نمایندگان کنگره آمریکا حمایت خود را از تصمیم جرج دبلیو […]

شاید این مطالب را دوست داشته باشی

نودیها

مجله سرگرمی نودیها

ما سعی کردیم با دیگر مجله های موجود در اینترنت کمی متفاوت باشیم اینجا اگر جستجو کنید مطالب متنوع بسیاری خواهید یافت. بیش از 16000 مطلب ...